خدمات اداریز کالا

در اداریز کالا کسب رضایت مشتری یک شعار نیست.

به صفحه ی معرفی خدمات اداریز کالا خوش آمدید.

در این صفحه شما مشتریان گرامی با انواع خدمات ارائه شده توسط مجموعه آشنا خواهید شد و میتوانید در کمترین زمان خدمات مد نظر خود را برای دستگاه و برند انتخابی خود یافته و در جهت انجام تعمیرات، خرید محصولات و قطعات و…اقدام نمایید. شرکت خدماتی اداریز کالا مرجع تخصصی ماشین های اداری می باشد.

اداریز کالا با در اختیار داشتن کادری مجرب از تکنسین ها و تیم پشتیبانی توانمند خود، همواره در کنار شما خواهد بود و پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشیم. اداریز کالا همیشه سعی در ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد و خدمانت شرکت ما تضمین شده است. شما می توانید دستگاه معیوب خود را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت و کمرین هزینه در محل خود تعمیر شده تحویل بگیرید. با 13 سال سابقه و تجربه و با داشتن متخصصان کاربلد و مجرب در خدمت شما عزیزان هستیم.

اداریز کالا چه برند هایی را تعمیر می کند؟

مراحل انجام درخواست شما

رزرو وقت

1- ثبت درخواست

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با 88844045 تماس بگیرید.

تماس کارشناسان ما

2- تماس کارشناس

پس از ثبت درخواست، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

انجام تعمیرات

3- اعزام متخصص

دستگاه شما توسط کارشناس عیب یابی می شود و پس از انجام خدمات در حضور شما تست می شود.

تعمیرات ماشین های اداری

خدمات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات ماشین های اداری یک مرکز جامع و کامل است که مسئولیت عیب یابی، ترمیم و تعمیر انواع مختلفی از ماشین های اداری و پرینتر ها را بر عهده دارد. این مرکز معتبر در تعمیرگاه های جداگانه در زمینه تعمیر دستگاه فتوکپی، پرینتر، فکس، اسکنر، دستگاه کاغذ خرد کن، لیبل پرینتر و فیش پرینتر  به صورت تخصصی فعالیت می کند. هر یک از این تعمیرگاه ها مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته هستند.

تعمیرکاران در زمینه کاری خود مجرب و متعهد هستند و می توانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند. در واحد تخصصی تعمیرات ماشین های اداری مهم نیست که شما کدام مدل و کدام برند از چاپگر ها را در اختیار دارید؛ تعمیرکاران این مرکز به خوبی با ساختار درونی و پیچیده ماشین های اداری آشنایی دارند و پس از یک عیب یابی دقیق، مسیر درست تعمیر و ترمیم و احیانا تعویض را انتخاب و اجرا می کنند. این مرکز مجهز به آرشیوی قدرتمند از تجهیزات جانبی اصل و اورجینال می باشد.

تعمیرگاه ماشین های اداری اداریز کالا  هر یک از انواع چاپگر و دستگاه های اداری را حمایت و پشتیبانی می کند. این نمایندگی معتبر در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ماشین های اداری، به صورت حرفه ای فعالیت دارد. هر کاربر می تواند به کمک کارشناسان فروش این مرکز قبل از خرید، درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست آورد، آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کند و با توجه به فاکتور های اصلی خرید و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود یک چاپگر مناسب را تهیه کند.

سوالات متداول مشتریان

شما مشتریان عزیز همواره می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات ماشین های اداری و پرینتر خود با کارشناسان ما تماس برقرار کنید، ما به جهت سرعت بخشیدن و سهولت در کار به تعدادی از سوالات رایج شما پاسخ داده ایم.

چنانچه پاسخ سوالات خود را در این لیست نیافتید، با ما تماس بگیرید.

با اشتیاق آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم…

ماشین‌ های اداری، فقط دستگاه کپی ساده و یا اسکنر نیستند و بسته به نوع شرکت، موارد مختلفی رو شامل می‌شن که در زیر تعداد زیادی از این دستگاه‌ها آورده شده: 
1.    تعمیرات فتوکپی
2.    تعمیر فتوکپی رنگی
3.    تعمیر پرینتر
4.    تعمیر پرینتر لیزری
5.    تعمیر پرینتر سوزنی
6.    تعمیر پرینتر چندکاره
7.    تعمیر فکس
8.    تعمیرات اسکنر
9.    تعمیرات پلاتر
10.    تعمیر بارکدخوان
11.    تعمیر کاغذ خردکن
12.    تعمیرات پول شمار
13.    تعمیرات پرینتر لیبل زن
14.    تعمیرات دستگاه تردد
15.    تعمیر ماشین حساب

پس از ثبت اطلاعات شما در سیستم، تعمیرکار ما با شما تماس برقرار کرده و جهت مراجعه حضوری هماهنگی لازم را انجام می دهد.

زمان رفع اشکال و تحویل دستگاه شما کاملا بسته به نوع خرابی لوازم خانگی شما دارد و به دو دسته تقسیم می شود:

  1. در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.
  2. زمان تحویل برای محصولاتی که جهت عیب یابی به دفتر کالا تعمیر ارسال می شوند کمی طولانی تر است و ممکن است بین یک روز تا یک هفته به طول انجامد.

در صورتی که دستگاه نیاز به قطعه خاص داشته باشد زمان رفع عیب کمی طولانی تر می شود.

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

  1. تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر ماشین های اداری، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز  آنها را تایید می کند.
  • بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی این مرکز به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

    اداریز کالا نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش بیشتر برندهای خارجی را دارد و قطعاتی که برای تعمیر ماشین های اداری و پرینتر شما استفاده می کند صد درصد اورجینال و دارای ضمانت است.

شما به راحتی می‌تویند در اداریز کالا ثبت سفارش کنید که مرحله کاملا رایگانی خواهد بود. بعد از این مرحله و درج مشکلتون و انتخاب متخصص، می‌تونید هزینه نهایی رو با متخصص اداریز کالا توافق کنید و در صورت عدم توافق با هزینه اعلام شده، سفارش شما میتونه به راحتی لغو بشه. 

سبد خرید
پیمایش به بالا