در حال بارگذاری...

فیش پرینتر میوا مدل TP-1200

مشخصات پرینتر لیبل زن:

  • سرعت چاپ: ۲۵۰ میلی متر بر ثانیه
  • نام شرکت سازنده : Meva (میوا)
  • نوع چاپ : حرارت مستقیم
  • عرض چاپ: ۸۰ میلی متر

۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان

تضمین بهترین قیمت کیفیت !!!

در کنارش خریداری شده

در حال بارگذاری...

فیش پرینتر میوا مدل MEVA TP-1200 Thermal Printer


فیش پرینتر میوا 1200 از حرفه ای ترین فیش پرینترهای موجود در بازار می باشد. این دستگاه، قابلیت چاپ اطلاعات مختلفی مانند تاریخ، زمان، شماره تراکنش و جزئیات خریدها (ازجمله نام محصولات، تعداد، قیمت و مبلغ نهایی) را داراست. سرعت و دقت چاپ آن بالاست و درنتیجه می‌تواند نقش مؤثری در بهبود فرآیند‌های مالی و ارتباط با مشتریان ایفا کند. کاربرد عمده فیش پرینتر 1200 پرینت کردن فیش‌ها و رسیدهای پرداخت مانند فیش پرینتر tp 1000 برای مشتریان است.

فیش پرینتر 1200

وزن پایین و طراحی بهینه میوا 1200 باعث شده است تا برای مکان هایی که با کمبود فضا مواجه هستند نیز پاسخگو باشد؛ چرا که ابعاد آن برابر با ۱۹x۱۹x۱۳ سانتی‌متر میلی‌لیتر و وزن آن نیز معادل ۱۳۵۵ گرم است. از دیگر ویژگی های مربوط به طراحی این دستگاه می توان به بدنه مقاوم آن اشاره کرد که از مواد مرغوب ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی دارد.

نکته‌ی بسیار مثبت در این محصول پورت‌های اتصالی آن است که علاوه بر درگاه USB شامل Ethernet و سریال است. همچنین دستگاه به کاتر اتوماتیک مجهز شده است که بعد از چاپ قبض را به‌صورت خودکار جدا می‌کند و عمر آن برابر با 1 میلیون برش است. این دستگاه از فناوری چاپ حرارتی بر روی کاغذ مخصوص خود استفاده می‌‌کند. پرینترهای حرارتی امروزه در ابعاد گسترده در فروشگاه‌ها و موارد مشابه مانند رستوران‌ها و فست‌فود‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند با سرعتی بالا اجناس و اقلام خریداری‌شده یا سفارش داده‌شده را چاپ کند.

خریدپرینتر لیبل زن

دسته دوم پرینترهای صدور فیش که این پرینتر را با نام های پرینتر حرارتی ، فیش پرینتر ، پرینتر صدور قبض ، پرینتر صدور فیش ، پرینتر صندوق ، مینی پرینتر ، همچنین ترمال پرینتر می شناسند و در دو نوع تک رنگ یا سیاه و سفید و دو رنگ در بازار موجود است اما کارایی نوع دوم آن به علت عدم وجود کاغذ دو رنگ در بازار ایران کمتر است. کاغذهایی که دستگاه های عابر بانک اطلاعات عملیات انجام شده را روی آنها چاپ می کنند از این نوع چاپ می باشند. شما می توانید دستگاه چاپ لیبل و همچنین رول های لیبل و رول های برچسب مخصوص آنها را از فروشگاه اینترنتی اداریز کالا خریداری کنید.

خرید رول حرارتی

برای خرید رول حرارتی به کیفیت آن دقت کنید. همان طور که می دانید قیمت محصولاتی مانند رول حرارتی و ریبون … تنها وابسته به شرکت تولید کننده ی کاغذ آن نمی باشد. بلکه انتخاب فروشگاه نیز می تواند در کیفیت محصول دخیل باشد. فروشگاه اداریز کالا دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و  همواره در تلاش بوده بهترین کالا ها را برای مشتریان خود فراهم کند.رول-حرارتی-8-سانت-20-متری-مخصوص-فیش-پرینتر-قابل-حمل

تعمیر فیش پرینتر

پرینترهای کوچک رومیزی برای چاپ فیش های کوچک که اغلب در رستوران ها، فست فودها، داروخانه ها و… مورد استفاده هستند. پرینترهای کوچک رومیزی برای چاپ فیش های کوچک که اغلب در رستوران ها، فست فودها، داروخانه ها و… مورد استفاده هستند. چون پرینترها در طول روز کارکرد زیادی دارند ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر پیدا کند که متخصصین تیم اداریزکالا تعمیر فیش پرینتر شما رو انجام می دهند.

مزایا

برش دهنده اتوماتیک

معایب

ابعاد:

۱۹x۱۹x۱۳ سانتی‌متر میلی‌لیتر

وزن:

۱۳۵۵ گرم

سرعت چاپ:

۲۵۰ میلی متر بر ثانیه

عرض چاپ:

80 میلی متر

اقلام همراه:

رول کاغذ آداپتور سیم برق راهنمای نصب کابل ارتباطی

درگاه‌های ارتباطی:

پورت Serial
USB
Ethernet

سایر مشخصات:

دارای کلید POWER: در هنگام اتصال به برق این دکلمه به صورت متوالی روشن است.در صورت عدم اتصال صحیح به wifi چراغ به صورت چشمک زن آبی است و در صورت اتصال صحیح چراغ پیوسته روشن است. دارای سه نشانگر: نشانگر خطا (Error) نشانگر کاغذ (Paper) نشانگر تغذیه کاغذ (Feed)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فیش پرینتر میوا مدل TP-1200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی درباره محصول دارید؟

021-88345003/4

سایت تعمیرات پرینتر
تعمیرات تخصصی پرینتر

02188844045 - 02188309336 09902204804 - 09382204804

محصولات مرتبط با این کالا

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن