در حال بارگذاری...

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P1102 / استوک اروپا

خصوصیات چاپگر:

  • نوع چاپ: تک رنگ
  • تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری
  • کاربری: تک کاره
  • سایز چاپ: A4
  • نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت USB 2.0
  • قابلیت چاپ دو رو: ندارد
  • شبکه بی سیم Wi-Fi: ندارد
  • پرینتر از تاریخ فاکتور دارای 6 ماه گارانتی کتبی می باشد.
  • دستگاه به همراه 1 عدد کارتریج یدک ، کابل برق و کابل USB قیمت: 8،100،000

۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تضمین بهترین قیمت کیفیت !!!
شناسه محصول: HP LaserJet Pro P1102 Laser Printer دسته بندی محصول: , برچسب ها , ,

در کنارش خریداری شده

محصولات مرتبط با این کالا

در حال بارگذاری...

چاپگر اچ پی استوک Laserjet P1102


پرینتر استوک لیزری اچ پی LaserJet P1102 یکی از چاپگرهای رده متوسط سری LaserJet این شرکت است. این چاپگر از ویژگی‌های محدودی برخوردار است. چاپ اسناد تنها به صورت سیاه و سفید انجام می‌شود و ارتباط Wi-Fi و صفحه‌ی نمایش به عنوان رابط کاربری وجود ندارد. اما از سوی دیگر این چاپگر بسیار کم‌حجم بوده و شرکت تولید‌کننده‌ آن یعنی HP این چاپگر را بسیار اقتصادی و سریع معرفی می کند. ابعاد پرینتر 1102 استوک برابر با 35×24×20 سانتی‌متر و وزن آن 5.3 کیلوگرم است. این ابعاد کوچک بدین معناست که این چاپگر کوچک را می‌توانید در گوشه‌ای از میز کار خود قرار دهید بدون اینکه حجم زیادی از فضای کاری شما اشغال شود. همچنین محفظه‌‌ی کاغذ و تونر این چاپگر از قسمت جلو قابل دسترسی است که کار با این مدل را بسیار آسان می کند. وضوح چاپ این مدل برابر با 600×600 DPI برای چاپ متن و تصویر می‌باشد.

پرینتر 1102

ویژگی های پرینتر p1102

همچنین این چاپگر می‌تواند تا 18 صفحه در دقیقه را به صورت سیاه و سفید چاپ کند. سینی جلویی کاغذ این مدل تا حداکثر 150 برگه و سینی خروجی می تواند تا 125 صفحه را پس از چاپ در خود نگاه دارد. این مدل دامنه‌ی گسترده‌ای از کاغذ در اندازه‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند. همانطور که گفته شد این مدل به Wi-Fi مجهر نیست اما در صورت تمایل می‌توانید مدل P1102w را تهیه نمایید که در آن اتصال Wi-Fi نیز تعبیه شده است.‌ زمان لازم برای بیرون آمدن اولین برگه‌ی چاپ شده برابر با 98.5 ثانیه است. میزان مصرف استاندارد این چاپگر برابر با 5000 صفحه در ماه می‌باشد که در مقایسه با پرینترهای مشابه رقم مناسبی است اگرچه شرکت سازنده برای اطمینان از نهایت عمر محصول تعداد 250 تا 1000 صفحه در ماه را پیشنهاد می‌کند.‌ چاپ دورو در این مدل موجود نیست اگرچه می‌توانید همانند هر پرینتر لیزری دیگری، به صورت دستی صفحاتی دورو چاپ کنید.

سینی کاغذ این دستگاه می تواند 150 برگ را در خود جای دهید. اسناد چاپ شده توسط این پرینتر کیفیتی برابر با 600x600dpi دارد و شما به طور واضح و بدون تاری می توانید اسناد خود را به چاپ برسانید.این مدل از پرینتر HP با کاغذهای Paper، laser، plain، photo، rough، vellum، پاکت نامه، لیبل، کارت پستال در سایزهای A4، A5، A6، C5، DL، B5، B5، کارت پستال، پاکت نامه سازگاری دارد و بهتر است که این کاغذ ها را برای آن استفاده کنید.

خرید پرینتر استوک اچ پی HP LaserJet P1102

یکی از عوامل مهم در انتخاب یک پرینتر مناسب، فضای مورد قبال استفاده محل کار و یا سکونت شما برای قرار دادن آن پرینتر است. در بسیاری از شغل ها که تنها نیاز به چاپ سیاه سفید با سرعتی مناسب و کیفیتی عالی دارند ، خرید پرینتر P1102 دست دوم گزینه بسیار مناسبی است چرا که علاوه بر اشغال فضای کم ، کیفیت مطلوبی را به کاربران خود ارائه می کند. پرینتر لیزری P1102 دست دوم قابلیت چاپ برروی Paper , laser, plain, photo, rough, vellum, پاکت نامه, لیبل, کارت پستال را نیز داراست که از ویژگی های دیگر 1102 محسوب می گردد.

قیمت پرینتر لیزری HP P1102


پرینتر لیزری HP P1102 نسبت به سرعت و قدرت دستگاه، قیمت مناسب و به صرفه و پایینی دارد؛ اما باز هم تغییرات و نوسانات ارزی بازار روی قیمت این دستگاه ها و دیگر دستگاه ها بی تاثیر نیست.

شما مشتریان گرامی میتوانید به راحتی با تماس با شماره های درج شده در سایت اداریز کالا و یا به صورت آنلاین اقدام به سفارش کالای مد نظر خود کرده و آن را خریداری نمایید.

مشاوران ما تمام اطلاعاتی که لازم داشته باشید را در اختیار شما خواهند گذاشت و راهنمایی های لازم را به شما میکنند تا با توجه به بودجه و نوع نیازتان کالای مد نظر خود را خریداری کنید. قیمت پرینتر HP 1102 در سایت ما بسیار مناسب است.

نتیجه گیری

پرینتر استوک HP LaserJet Pro P1102 به دلیل طراحی کم جا و و جمع و جور و همچنین کاربری ساده و سریع، گزینه ای ایده آل می باشد. با توجه به بررسی بالا، می توان نتیجه گیری کرد که این مدل پرینتر برای کسب و کارهایی مناسب است که نیازی به چاپ تصاویر و اسناد رنگی ندارند. همچنین اعمالی همچون کپی و اسکن در الویتشان نیست. همچنین تعمیر و سرویس آن توسط اکثر تکنسین های تعمیر به سرعت انجام می شود. تعمیرات پرینتر 1102 اچ پی و تعمیر برد فرمتر 1102در شرکت ما به دست متخصصان مجرب و کاربلد انجام می شود.

تعمیر پرینتر اچ پی p1102

 قیمت کارتریج 1102 HP LASERJET

کارتریج پرینتر p1102 کارتریج لیزری مشکی hp 85a به نوبه خود ، یک نعمت برای کیف پول شما است. چون هم مخزن جاداری دارد هم قابل شارژ مجدد است . کارکرد این کارتریج 1600 صفحه می باشد. برای خرید و استعلام قیمت کارتریج لیزری 85a اداریز کالا با ما همراه شوید.کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 85A

نقاط قوت

  • حجم کم و کوچک
  • عمر بالا
  • کیفیت ساخت خوب

نقاط ضعف

  • عدم وجود اتصال Wi-Fi
  • عدم امکان چاپ دورو
وزن:

5 کیلوگرم

تکنولوژی چاپ:

لیزری

کاربری:

تک کاره

سایز چاپ:

A4

نوع چاپ:

تک رنگ (سیاه سفید)

سرعت چاپ سیاه سفید:

تا 18 برگه در دقیقه

شبکه بی سیم وای-فای:

ندارد

2 دیدگاه برای پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P1102 / استوک اروپا

  1. حسینعلی زارع مهرجردی

    اقا خداییش پرینتر رو دستش نیست. هرکی این پرینترو داشته میدونه من چی میگم.

  2. صالحی

    سلام برای چاپ فاکتور و تکالیف مدرسه بچه هام میتونم از این پرینتر استفاده کنم؟ پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم.

    • behnamPrinter

      درود، وقتتون بخیر.
      این پرینتر برای مصاذف خانگی و اداری با حجم کاری متوسط طراحی شده و یکی از پرینتر های خوشنام و با کیفیت برند اچ پی هست.
      در کل برای انجام کار چاپ فاکتور و چاپ های فرزندانتون مناسب هست.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی درباره محصول دارید؟

021-88345003/4

سایت تعمیرات پرینتر
تعمیرات تخصصی پرینتر

02188844045 - 02188309336 09902204804 - 09382204804

محصولات مرتبط با این کالا

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن