در حال بارگذاری...

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-sensys MF275dw

خصوصیات چاپگر:

  • نوع چاپ: تک رنگ
  • اسکنر: دارد
  • کپی: دارد
  • فکس: دارد
  • تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری
  • کاربری: 4 کاره (پرینت، اسکن، کپی، فکس)
  • سایز چاپ: A4
  • نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت Ethernet ، پورت USB 2.0
  • قابلیت چاپ دو رو: بله
  • شبکه بی سیم Wi-Fi: بله

۱۶,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تضمین بهترین قیمت کیفیت !!!
شناسه محصول: Canon i-SENSYS MF275dw Multifunction Laser Printer دسته بندی محصول: ,

در کنارش خریداری شده

در حال بارگذاری...

پرینتر لیزری کانن مدل i-sensys MF275dw

Canon i-SENSYS MF275dw Multifunction Laser Printer


پرینتر کانن i-sensys MF275dw ساخت شرکت «کانن» (canon) پرینتری چندکاره است که علاوه‌بر پرینت، قابلیت‌های کپی، اسکن و فکس را هم در اختیار کاربر می‌گذارد. پرینترهای چندکاره به دلیل اینکه قابلیت‌های متنوع را در قالب دستگاهی واحد به کاربر ارائه می‌دهند، در فضا و هزینه‌های کاربر صرفه‌جویی می‌کنند. تصور کنید که بخواهید تک‌تک این دستگاه‌ها را به‌صورت مجزا خریداری کنید. اتصال بی سیم این پرینتر می تواند منجر به افزایش کارایی آن در فضاهای مختلف شود. از طرفی با تغذیه خودکار می توانید میزان بهره وری آن را افزایش دهید. صفحه این پرینتر لیزری LCD لمسی می باشد. اگرچه پرینترهای چندکاره عملکردهای اسکن، کپی و فکس را به‌صورت عالی انجام نمی‌دهند، بسیاری از کاربران هم به این قابلیت‌ها در حد عالی نیاز نداشته و همان کیفیت موجود در پرینترهای چندکاره برایشان کافی است.

ویژگی های پرینتر اچ پی i-sensys MF275dw

پرینتر mf275dw می‌تواند در هر دقیقه در حدود 29 برگ در دقیقه یک رو 18.5 تصویر در دقیقه دو رو برگ چاپ کند. چاپ اولین برگه در پرینتر mf275dw در حدود 7.3 ثانیه طول می‌کشد که برای پرینتر لیزری رده میانی متوسط و قابل‌ قبول است.  قابلیت کپی این دستگاه نیز رزولوشن 600×600 dpi دارد و تعداد کپی متوالی 999 کپی است. این پرینتر canonرا در محل کار کوچک و بین چند کاربر به اشتراک بگذارید، مدل MF275w با اتصال وای-فای می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

پرینتر لیزری MF275dw با ظرفیت کاغذ ورودی 150 برگ استاندارد،35 برگ ADF هم برای مصارف خانگی مناسب است و هم می‌توان از آن در محیط‌های کاری کوچک استفاده کرد. البته انتظارات خود را در همین حد نگه دارید و اگر حجم کاری شما سنگین‌تر است، بهتر است به سراغ مدل‌های با توان کاری بالاتر بروید. صفحه‌نمایشی که روی این دستگاه تعبیه شده از نوع LCD رنگی و لمسی بوده و کنترل دستگاه را بسیار آسان ساخته است.

قیمت پرینتر i-sensys MF275dw

خرید پرینتر کانن mf275dw برای شما مقرون به صرفه خواهد بود چرا که با یک خرید اقتصادی میتوانید چند کار مختلف را با یک دستگاه انجام دهید. اگر هنوز برای خرید یک پرینتر چند کاره مردد هستید اداریزکالا به شما توصیه میکند که نظری اجمالی به دیگر محصولات شرکت اچ پی (خرید پرینتر) بیاندازید.

علت کم شدن کیفیت چاپ

پرینتر شما وقتی که چاپ کمرنگ یا خراب به شما می دهد علتهای زیادی هست که این اتفاق در پرینتر های جوهر افشان می افتد. در درجه اول جوهر پرینتر نقش بسازی در چاپ پرینتر دارد اگر نامرغوب باشد هم عمر هد را کم می کند هم خروجی بد رنگ و کمرنگی ارایه می دهد. و دلیل دوم اینکه نازل های هد گرفتگی دارد و اجازه نمیده جوهر خوب روی کاغذ بنشیند. دلیل سوم هم که مهم هست در چاپ کیفیت تصویری که ما میخواییم پرینت بگیریم از کیفیت خوبی برخوردار باشد. و در اخر تنظیمات پرینت خود را قبل از چاپ را با وضوح بالاتری بگیرم تا خروجی مطلوبی به ما دهد.

کارتریج سازگار MF275dw

کارتریج سازگار پرینتر چندکاره لیزری اچ پی M130fw کارتریج لیزری کانن 071 است که کارکرد آن بطور میانگین این کارتریج ظرفیت چاپ 1200 برگ کاغذ را دارد که البته برای محیط های اداری و تجاری مناسب می باشد. (کارکرد کارتریج بر حسب چاپ 5 درصد روی کل کاغذ A4 حساب می شود.).

تعمیر پرینتر لیزری

تعمیر پرینتر canon و سرویس تمامی دستگاه ها از برند کانن در سرتاسر تهران را انجام می دهد. برای انجام سفارش تعمیرات پرینتر اچ پی کافیست که با شرکت ما تماس بگیرید تا متخصصین شرکت به آدرس موردنظرتان اعزام شده و سرویس عیب‌یابی و  تعمیر پرینتر canon در محل  را برای شما انجام می دهند. شرکت اداریز کالا با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات کانن ،  شامل تعمیرات پرینتر، اسکنر ، و انواع پرینتر های چند کاره canon به کاربران گرامی ارائه می دهد.

 

نقاط قوت

  • صفحه‌نمایش لمسی
  • پورت شبکه
  • اتصال بی‌سیم
  • قابلیت چاپ دو رو

نقاط منفی

  • فاقد چاپ رنگی
وزن:

11.4 کیلوگرم

کاربری:

4 کاره (پرینت، اسکن، کپی، فکس)

سایز چاپ:

A4

حافظه پرینتر:

256 مگابایت

تکنولوژی چاپ:

لیزری

ابعاد:

390x374x368 میلی متر

ظرفیت سینی:

150 برگ استاندارد
35 برگ ADF

نوع کارتریج یا تونر:

Cartridge 071

سرعت کپی:

29 کپی در دقیقه یک رو
18.5 کپی در دقیقه دو رو

سرعت چاپ:

29 برگ در دقیقه یک رو
18.5 تصویر در دقیقه دو رو

سرعت اسکن سیاه و سفید:

2.7 ثانیه برای هر عکس
20 عکس در دقیقه (ADF، یک رو)

سرعت فکس:

33.6Kbps (تقریبا 3 ثانیه برای هر برگ)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-sensys MF275dw”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی درباره محصول دارید؟

021-88345003/4

سایت تعمیرات پرینتر
تعمیرات تخصصی پرینتر

02188844045 - 02188309336 09902204804 - 09382204804

محصولات مرتبط با این کالا

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن