در حال بارگذاری...

پرینتر لیزری اچ پی MFP M26nw

ویژگی های پرینتر:

۵۴,۰۹۰,۰۰۰ تومان

تضمین بهترین قیمت کیفیت !!!
شناسه محصول: Printer HP LaserJet Pro MFP M26nw دسته بندی محصول: , برچسب ها , ,

در کنارش خریداری شده

محصولات مرتبط با این کالا

در حال بارگذاری...

پرینتر چندکاره اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26nw


پرینتر اچ پی مدل M26nw بر خلاف مدل مشابه خود که پرینتر اچ پی مدل m26a، از شبکه بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. اتصال در پرینتر M26nw صرفا از طریق کابل انجام نمی‌شود و شما می توانید فایل ها را هم از طریق کابل USB یا LAN و هم از طریق شبکه بیسیم (WiFi) چاپ کنید. این پرینتر چند‌کاره دارای تکنولوژی خاموش‌شدن خودکار برای صرفه‌جویی در انرژی است، یعنی هنگامی که شما در حال کارکردن با دستگاه نیستید، پرينتر اچ پی 26nw به‌طور خودکار خاموش و هنگام پرینت‌گرفتن و یا ارسال فایلی از کامپیوتر روشن می‌شود و شروع به کار می‌کند.

کیفیت و قابلیت پرینتر HP MFP M26nw

نوع اسکنر پرینتر 26nw تخت میباشد و رزولوش اپتیکال آن 1200 dpi میباشد, که با کیفیت اسکن رنگی 24 بیت مقبول خریداران خود واقع شده است.   پرينتر مدل M26nw قابلیت پرینت، اسکن و کپی از مدارک و اسناد شما را دارد. پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد مناسب هستند و در کنار کیفیت عالی چاپ متون، سرعت خوبی هم دارند. سینی کاغذ این پرینتر hp تا 150 برگ ظرفیت دارد و می‌تواند تا 18 برگ در دقیقه پرینت بگیرد.

قیمت و خرید پرینتر اچ پی M26nw

چاپگر اچ پی مدل m26nw همان گونه که از نامش پیداست قابلیت انجام سه کار , پرینت گرفتن, کپی کردن و اسکن کردن از مدارک و اسناد شما را دارا میباشد. رزولوشن چاپ در مدل m26nw به همانند سایر سه کاره های هم رده خود در شرکت hp به مقدار 600*600 dpi میباشد که کیفیتی قابل قبول میباشد. حافظه پرینتر 128 مگابایت میباشد وبا توان کار حداکثر 5000 برگ در ماه رضایت خاطر شما را جلب میکند.

کارتریج پرینتر لیزری اچ پی M26nw

این پرینتر از کارتریج hp 79a با قابلیت چاپ حداکثر 1000 صفحه تک رنگ (تا قبل از تعویض کارتریج) بهره می برد و از روش چاپ پرتو لیزری تک رنگ استفاده می کند. اگر به دنبال یک چاپگر منعطف و پر سرعت هستید، ما خرید این دستگاه را به شما پیشنهاد می کنیم، شرکت hp به شما اطمینان میدهد که از خرید پرینتر 3 کاره اچ پی مدل m26nw پشیمان نخواهید شد چرا که طبق نظر سنجی انجام گرفته شرکت hp از مشتریان خود بالای 80 درصد از خرید خود اعلام رضایت مندی کرده اند.کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 79A

پرینتر استوک

پرینتر استوک امروزه در بازار به خاطر هزینه کمی که برای مشتریان عزیز دارد مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است. چون هم از نظر اقتصادی واقعا به صرفه تر هستند هم از لحاظ لوازم جانبی. حالا براتون سوال پیش میاد که چرا لوازم جانبی گفتید اینو بهتون بگم که پرینترهای جدید موجود دربازار اکثرا قطعات و کارتریجشون به راحتی پیدا نمیشه اگر هم پیدا بشه با قیمت های بسیار بالا میتوانید تهیه کنید، ولی پرینترهای استوک هم لوازم جانبیش و هم کارتریجش به صورت ارزان در بازار موجود است. در مجموعه اداریزکالا انواع پرینتر استوک لیزری و پرینتر استوک جوهر افشان بسیار کم کارکرد و تمیز موجود می باشد که با وارد شدن به لینک (پرینتر استوک) موجودی پرینتر مورد نظر خودتون رو چک کنید یا اگر مدلی مد نظرتون برای مشورت و خرید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.تماس با کارشناس فروش

نکات مثبت:

  • سرعت چاپ سیاه وسفید: 18 برگ در دقیقه
  •  توان کار حداکثر 5000 برگ در ماه
  • رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi
  • قابلیت اتصال بی سیم دارد
  • مجهز به صفحه نمایشگر
  • سهولت اشتراک گذاری در شبکه با پشتیبانی از Ethernet داخلی
  • اتصال از طریق درگاه USB به همراه مدیریت سه کاره و مشاهده وضعیت کارتریج از داخل کامپیوتر

نکات منفی:

  • اسکن دو رو ندارد
  • قابلیت تغذیه خودکار(ADF) ندارد
  • اتصال با بلوتوث ندارد

تعمیر پرینتر لیزری

تعمیر پرینتر HP و سرویس تمامی دستگاه ها از برند HP در سرتاسر تهران را انجام می دهد. برای انجام سفارش تعمیرات پرینتر اچ پی کافیست که با شرکت ما تماس بگیرید تا متخصصین شرکت به آدرس موردنظرتان اعزام شده و سرویس عیب‌یابی و  تعمیر پرینتر HP در محل  را برای شما انجام می دهند. شرکت اداریز کالا با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی ،  شامل تعمیرات پرینتر، اسکنر ، و انواع پرینتر های چند کاره hp به کاربران گرامی ارائه می دهد.

درگاه ارتباطی:

پورت USB 2.0 ,USB, شبکه بی سیم WI.FI

کاربری:

سه کاره پرینت ، کپی ، اسکن

تکنولوژی چاپ:

سه کاره لیزری

سایزچاپ:

A4

کارتریج مصرفی :

79a

وزن :

8 کیلوگرم

نوع چاپ :

سیاه وسفید

رزولوشن چاپ(dpi):

600 × 600 dpi

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پرینتر لیزری اچ پی MFP M26nw”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی درباره محصول دارید؟

021-88345003/4

سایت تعمیرات پرینتر
تعمیرات تخصصی پرینتر

02188844045 - 02188309336 09902204804 - 09382204804

محصولات مرتبط با این کالا

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن