در حال بارگذاری...

ریبون سوپر رزین 300 × 110

ویژگی های کالا:

  • نوع ریبون: Super Resin – سوپر رزین
  • ابعاد ریبون: 300×110
  • رنگ ریبون: مشکی
  • مخصوص چاپ بر روی لیبل اموال، لیبل پارچه ای، لیبل PVC و متال
  • سمت جوهر: طرف بیرون

۷۶۰,۰۰۰ تومان

تضمین بهترین قیمت کیفیت !!!
شناسه محصول: ribbon - 8 دسته بندی محصول: ,

در کنارش خریداری شده

در حال بارگذاری...

ریبون Super Resin Ribbon 110×300


ریبون سوپر رزین 300×110 ریبونی کاملا مقاوم در برابر آب، مواد شوینده و دیگر حلال ها است و قابلیت چاپ با خاصیت ضد آب بر روی تمام لیبل ها را دارا می باشد، از همه بیشتر برای چاپ بر روی لیبل اموال، لیبل پارچه ای، لیبل PVC و متال بسیار ایده آل است، لازم به ذکر است که از ریبون سوپر رزین ۱۱۰ * ۳۰۰ بر روی لیبل های کاغذی نمی توان استفاده کرد، زیرا خاصیت چاپ پذیری بر روی لیبل های پارچ ای در این نوع ریبون وجود نخواهد داشت. ریبون سوپر رزین Super Resin Ribbon 110×300 دارای ابعاد 11 سانتی متر عرض و طول آن در حالت از رول خارج شده 300 متر است. تعداد موجود در کارتن آن 10 عدد و تعداد موجود در کارتن مادر آن 40 عدد می باشد. قیمت ذکر شده برای یک عدد رول ریبون می باشد.

خرید ریبون سوپر رزین


ریبون سوپر رزین برای چاپ با انواع لیبل پرینتر برروی لیبل های پلاستیکی، متال، شبرنگ و آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد که از مقاومت بالایی در مقابل سایش، رطوبت و سایر عوامل محیطی دیگر برخوردار است. این ریبون به هیچ عنوان برای چاپ روی لیبل های کاغذی مناسب نبوده و چاپ نخواهد شد. مقاومت ریبون سوپر رزین فوق در برابر ریبون های رزین و وکس رزین بسیار بیشتر است و به همین دلیل دارای قیمت بالاتری می باشد. در مشاغل یا صنایعی که ماندگاری خیلی بالا و همچنین عدم مخدوش شدن در اولویت کار قرار دارد، پیشنهاد ما خرید این مدل ریبون سوپر رزین برای چاپ بر روی لیبل ها می باشد.

قیمت ریبون سوپر رزین بسیار مقرون به صرفه بوده و برای خرید این محصول کافیست با شماره های درج شده در سایت اداریز کالا تماس بگیرید تا مشاورین اداریز کالا شما را در خریدتان راهنمایی و همراهی کنند.

تعمیر فیش پرینتر و لیبل پرینتر


هنگامی که کاربران به تعمیر فیش پرینتر یا تعمیر دستگاه لیبل زن احتیاج پیدا می کنید قطعا دستگاه شما با خرابی مواجه گردیده است که چون این نوع پرینتر با توجه به کارکرد زیادی که دارد دچار خرابی می شود و باید حتما به یک مرکز تعمیرات مطمعن مراجعه کنید تا مشکل صفر تا صد  فیش پرینتر شما برطرف شود. اداریزکالا باتوجه به سابقه ای که دربین کاربران خود دارد میتواند تعمیر تخصصی فیش پرینتر یا لیبل پرینتر شما را توسط کارشناسان برتر انجام دهد.

نوع ریبون:

سوپر رزین

اندازه ریبون:

110×300

سمت جوهر:

طرف بیرون

رنگ ریبون:

مشکی

سایر ویژگی ها:

این ریبون در برابر بسیاری از شرایط مانند: سرما، گرما، رطوبت، آب، دما و حرارت مقاوم است.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ریبون سوپر رزین 300 × 110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی درباره محصول دارید؟

021-88345003/4

سایت تعمیرات پرینتر
تعمیرات تخصصی پرینتر

02188844045 - 02188309336 09902204804 - 09382204804

محصولات مرتبط با این کالا

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن