در حال بارگذاری...

کاغذ عکس A4 براق و پشت چسب دار 100 برگی WWM

ویژگی های کالا:

  • نوع کاغذ: گلاسه
  •  مخصوص: چاپ عکس
  • ابعاد کاغذ: 210 × 297 میلیمتر
  • بسته: 100 برگی
  • برند: wwm
  • کشور سازنده: چین
  • خرید تعداد = تخفیف ویژه 

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

تضمین بهترین قیمت کیفیت !!!
شناسه محصول: WWM A4 135gsm Photo Paper-Glossy-self-adhesive دسته بندی محصول: ,

در کنارش خریداری شده

محصولات مرتبط با این کالا

در حال بارگذاری...

کاغذ عکس A4 براق و پشت چسب دار WWM A4 135gsm Photo Paper-Glossy-self-adhesive


کاغذ عکس A4 براق و پشت چسب دار 100 برگی WWM به علت چسب دار بودن به شما برای قرار دادن عکس های خود در مکان های مختلف و روی وسایل مختلف کمک زیادی می‌کند و عملا شما می‌توانید عکس های چاپ شده روی این کاغذ ها را در تمام مکان های دلخواه قرار دهید.کاغذ گلاسه پشت چسب دار 135 گرم A4 برند Wolf، یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های موجود در بازار برای چاپ عکس با استفاده از پرینتر های جوهر افشان است. این کاغذ در یک سمت خود چسب داشته و به راحتی می‌توانید آن را در مکان های مختلف بچسبانید .

پرینترهای جوهرافشان اپسون

کاغذ عکس یا فتوگلاسه WWM A4 براق و پشت-چسب-دار 135 گرمی همانطور که از نام آن پیداست.برای چاپ عکس، بروشور، کاتالوگ، تراکت و… استفاده می شود. این نوع کاغذ ها در سایز ها و خصوصیات خاص خودشان به تولید می رسند که برحسب کاربرد و سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرند.این هدف به این دلیل است که این نوع از کاغذ ها به نور، گذر زمان، آب و … واکنش خاصی نشان نمی‌دهند و کیفیت خود را در شرایط مختلف نگه می دارد.

قیمت و خرید کاغذ A4 ,A3 ,A5

شرکت تولید کننده کاغذ عکس A4 براق 100 برگی WWM را به شما توصیه میکند چرا که توانسته نظر مثبت مصرف کنندگان کاغذ a3 را به خود جلب کند , اما برای بررسی بیشتر و انتخاب بهتر کاغذ A4  پیشنهاد میکنیم که نگاهی هرچند کوتاه به دیگر محصول پرفروش ما که کاغذ خوراکی A4 میباشد داشته باشید. این کاغذ با وجود ویژگی‌های منحصر به فرد یکی از محصولات پرطرف‌دار و پر فروش شرکت ما به شمار می آید.برای خرید این محصول تنها کافیست وارد قسمت فروشگاه شرکت اداریز کالا شوید و این کاغذ را خرید کنید.شرکت اداریزکالا کاغذهای فتوگلاسه با کیفیت و استاندارد را خدمت شما عرضه می کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان خرید محصولات اداریز کالا


عوامل کیفیت چاپ:

  1. از کاغذ با کیفیت استفاده کنید: یکی از فاکتورهای متداول در کیفیت چاپ که نادیده گرفته می‌شود، کیفیت کاغذ است. برای این مشکل مهم است که از کاغذها با کیفیت بالا استفاده شود.
  2. تنظیمات چاپگر را با کاغذ تطابق دهید: اکثر چاپگرهای تنظیمات متعددی را برای متناسب کردن نحوه چاپ با نوع کاغذ دارند. چاپگرهایی که ضخامت‌های مختلف کاغذ را قبول می‌کنند باید برای نوع خاصی از کاغذ پیکربندی شوند. در غیر این صورت، کیفیت چاپ پایین می‌شود.
  3. دستگاه چاپ را تمیز کنید: اگر محیط کار کثیف و پُر از گرد و غبار باشد، فرآیند چاپ توسط دستگاه در پایین‌ترین حد ممکن انجام می‌شود. به ویژه قسمت‌هایی که مستقیماً با چاپ روی کاغذ در تماس هستند، باید کاملاً تمیز باشند.
  4. از PDF مناسب استفاده کنید: بیشتر چاپخانه‌ها از فایل‌های PDF برای چاپ استفاده می‌کنند. با این حال، گزینه‌های PDF دیگری مانند PDF/E برای مهندسان و PDF/X برای طراحان گرافیک وجود دارد. اینها استانداردهای PDF هستند که پرینترها به عنوان فرمتی محبوب از آنها استفاده می‌کنند.

 

برند:

WWM

نوع کاغذ:

فتوگلاسه، براق، چسب دار

وزن هر کاغذ:

135 گرم

تعداد کاغذ:

100 برگ

سایز کاغذ:

A4

سازنده:

کشور چین

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کاغذ عکس A4 براق و پشت چسب دار 100 برگی WWM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی درباره محصول دارید؟

021-88345003/4

سایت تعمیرات پرینتر
تعمیرات تخصصی پرینتر

02188844045 - 02188309336 09902204804 - 09382204804

محصولات مرتبط با این کالا

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن