در حال بارگذاری...

دستگاه پرفراژ چک کارونا مدل KT-800

مشخصات دستگاه پرفراژ چک:

  • قابلیت جلوگیری از تقلب بودن چک ها
  • قابلیت نمایش تعداد چک های صادره
  • ماشین حساب دارد
  •  قابلیت نمایش جمع مبالغ دارد

۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

تضمین بهترین قیمت کیفیت !!!
شناسه محصول: Karona KT-800 Perforation Check دسته بندی محصول: ,

در کنارش خریداری شده

در حال بارگذاری...

دستگاه پرفراژ چک کارونا مدل Karuna check perforation machine model KT-800


دستگاه‌های پرفراژ چک عملکردی شبیه به پرینتر‌ها دارند و در سال‌های اخیر همانند آن‌ها، تغییر بخصوصی در طراحی به‌خود ندیده‌اند. پرفراژ چک KT-800 محصولی از شرکت کارونا است که ابعادی در حدود 245 × 140 × 118 میلی‌متر دارد. با این ابعاد، KT-800 فضای چندانی را روی میز اشغال نمی‌کند و با وزن 1.8 کیلو‌گرمی به‌راحتی توسط یک نفر حمل می‌شود.

معرفی

دستگاه پرفراژ چک مدل KT-800 محصولی عالی ومنحصر به فرد شرکت «کارونا» (KARUNA) است. مدل KT-800 از شرکت کارونا با قیمت بسیار مناسبی عرضه‌شده و برای شرکت‌هایی پیشنهاد می‌شود که برای امنیت ارزش بسیاری قائل هستند. پرفراژ چک KT-800 از مدل‌های برقی است. برای چاپ چک در این دستگاه کافی است اعداد را به‌وسیله‌ی صفحه‌کلید تایپ و چک را در دستگاه قرار داده و کلید P را برای چاپ فشار دهید. گفتنی است در این دستگاه، تغییر واحد پول امکان‌پذیر است. کیفیت چاپ این دستگاه نقطه‌ی ضعفی را به‌خود نمی‌بیند و با فناوری غلتکی چک‌های غیرقابل جعل را با سرعت مناسبی برایتان چاپ می‌کند. دستگاه‌های پرفراژ چک امروزه به‌طور گسترده در شرکت‌های تجاری و اداری بکار گرفته می‌شوند. این دستگاه‌ها در افزایش امنیت تأثیر بسزایی دارند؛ به‌طوری‌که امکان جعل را به صفر می‌رسانند. این دستگاه پرفراژ چک کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و قابل‌حمل طراحی‌شده تا کاربران بتوانند به‌راحتی آن را حمل کنند.

قابلیت ها

دستگاه‌های پرفراژ چک در دودسته‌ی دستی و برقی عرضه می‌شوند. پرفراژ چک‌های دستی سرعت کاری بسیار پایینی دارند.این نوع چاپ چک برای اماکنی که حجم کاری بسیار کمی دارند مناسب است. دستگاه پرفراژ چک KT-800 از نوع دیگر یعنی برقی است. این دستگاه به یک صفحه‌کلید و نمایشگر مجهز شده و کاربر می‌تواند با تایپ، اعداد موردنظر، و قرار دادن چک در دستگاه، در کسری از ثانیه آن را چاپ کند.این دستگاه چاپ با استفاده از یک نمد غلتکی، عمل چاپ با عمق را انجام می‌دهد. دستگاه KT-800 می‌تواند واحد پول‌های ریال، دلار، یورو را چاپ کند. تغییر واحد پولی با واردکردن 02 امکان‌پذیر است. این پرفراژ چک می‌تواند در 6 کاراکتر در ثانیه چاپ کند.

نتیجه‌گیری

این دستگاه از نوع برقی بوده و همین امر باعث شده تا با سرعت بالاتری نسبت به مدل‌های دستی، چک‌هایتان را چاپ کند. این محصول در ابعاد کوچک معرفی‌شده و به‌راحتی قاب حمل است. این محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و همین امر باعث شده تا طول عمر زیادی داشته باشد و از سوی دیگر باقیمت مناسبی عرضه می‌شود.اگر روزنه تعداد زیادی چک می‌نویسید و به فکر خرید پرفراژ چک هستید؛ پیشنهاد ما خرید مدل KT-800 است.

تماس با کارشناس فروش

قابلیت‌های دستگاه:

صفحه نمایش

ابعاد:

۲۴۵ × ۱۴۰ × ۱۱۸

اقلام همراه:

جوهر

مکانیزم چاپ:

نمد غلطکی (جوهر)

ولتاژ برق:

AC ۲۲۰V

واحد پول قابل چاپ:

دلار .ریال .یورو

توضیحات صفحه نمایش:

LCD – ۱۵ کاراکتری

برق مصرفی:

۱.۵ وات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه پرفراژ چک کارونا مدل KT-800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی درباره محصول دارید؟

021-88345003/4

سایت تعمیرات پرینتر
تعمیرات تخصصی پرینتر

02188844045 - 02188309336 09902204804 - 09382204804

محصولات مرتبط با این کالا

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن