در حال بارگذاری...

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a

سایر ویژگی ها:

  • سرعت چاپ سیاه و سفید: 19
  • وزن: 6.900 گرم
  • کارکرد کارتریج مشکی: 1200
  • ظرفیت سینی کاغذ: 250 برگ
  • نوع کارتریج یا تونر: 44A
  • نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت USB 2.0
  • سایز کاغذ قابل استفاده: A4
  • نوع نمایشگر: LED
  • کاربری: 3 کاره (پرینت، اسکن، کپی)

۱۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان

تضمین بهترین قیمت کیفیت !!!
شناسه محصول: kdp-63 دسته بندی ها برچسب ها ,

در کنارش خریداری شده

محصولات مرتبط با این کالا

در حال بارگذاری...

پرینتر HP LaserJet Pro MFP M28a Laser Multifunction Printer


تکنولوژی چاپ در پرینتر«LaserJet Pro MFP M28a» از نوع لیزری است و نوع چاپ در آن به‌صورت تک‌رنگ یا همان سیاه‌وسفید است. این پرینتر قادر است در هر دقیقه 19 برگ را با رزولوشن 600×600 dpi و به‌صورت سیاه‌وسفید به چاپ برساند. پرینتر لیزری «M28A»  قابلیت چاپ بدون حاشیه را دارد که می‌تواند مورداستفاده برای کسانی که قصد چاپ گرفتن از عکس‌ها و تصاویر را دارند مورداستفاده قرار گیرد. اسکنر این دستگاه از نوع «Flatbed» بوده و با باز کردن درب آن به شیشه آن دسترسی پیدا می‌کنیم. پایین‌تر از آن خروجی پرینت و کپی قرار دارد که قابلیت نگهداری ۱۰۰ برگ را خواهد داشت. درب جلویی و پایین دستگاه پرینتر«LaserJet Pro MFP M28a» وقتی باز شود. پشت دستگاه هم به‌جز دو درگاه برق و «USB» چیز خاص دیگری دیده نمی‌شود.

ویژگی های منحصر به فرد پرینتر m28a

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل «LaserJet Pro MFP M28a» یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت معروف و خوش‌نام HP است که به‌مانند دیگر پرینتر تولیدی این شرکت نظیر پرینتر «M26a» از طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. پرینتر مدل «LaserJet Pro MFP M28a» سه‌کاره بوده و قادر است که علاوه بر پرینت گرفتن از اسناد و مدارک شما از آن‌ها کپی و اسکن نیز تهیه کند. ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر به تعداد 250 برگ است و قابلیت تغذیه خودکار یا همان «ADF» را ندارد و باید به‌صورت دستی اقدام به گرفتن چاپ دورو کنید.

مشخصات فنی چاپگر

توان کار ماهانه «M28a» در حدود 5000 برگ ذکرشده که گزینه مناسبی برای کاره‌ای اداری و تجاری با حجم کاری پایین است. بدنه پرینتر«LaserJet Pro MFP M28a» از جنس پلاستیک و کاملاً سفید طراحی‌شده و رنگ دیگری ندارد. پنل دکمه‌ها و یک نمایشگر «LED» تک‌رنگ نیز در سمت چپ و بالای دستگاه تعبیه‌شده است. این پنل شامل دکمه‌های تخت مدیریتی کپی، روشن کردن دستگاه، اتصال  بی‌سیم و غیره است.

قیمت و خرید پرینتر لیزری M28a

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی m28a محصول بسیار عالی شرکت اچ پی است همانند محصول منحصر به فرد این برند پرینتر چند کاره اچ پی مدل M236d می باشد که سرعت بالا و کیفیت چاپی بالای دارد. برای بازدید از قیمت های به روز و خرید پرینتر مورد نظر خودتون به صفحه فروشگاهی آنلاین اداریز کالا مراجعه کنید.

قیمت کارتریج پرینتر m28a

کارتریج سازگار پرینتر LaserJet Pro MFP M28a کارتریج لیزری مشکی اچ پی مدل (44A) و کارتریج لیزری مشکی اچ پی (48A) است که توان چاپ 1000 برگ را دارد. این کارتریج لیزری قابلیت شارژ مجدد (شارژ کارتریج) را دارد. بهترین تونر برای شارژ کارتریج های اچ پی لیزری تونر شارژ hp کیسان می باشد که باکیفیت عالی در حد تونر کارتریج فابریک به شما می دهد.کارتریج اچ پی 44Aکارتریج لیزری مشکی تونر اچ پی HP 48A

تعمیر پرینتر لیزری

تعمیر پرینتر HP و سرویس تمامی دستگاه ها از برند HP در سرتاسر تهران را انجام می دهد. برای انجام سفارش تعمیرات پرینتر اچ پی کافیست که با شرکت ما تماس بگیرید تا متخصصین شرکت به آدرس موردنظرتان اعزام شده و سرویس عیب‌یابی و  تعمیر پرینتر HP در محل  را برای شما انجام می دهند. شرکت اداریز کالا با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی ،  شامل تعمیرات پرینتر، اسکنر ، و انواع پرینتر های چند کاره hp به کاربران گرامی ارائه می دهد.

 

 نکات مثبت چاپگر
  • اتصال بی سیم
  • مجهز به درگاه اتصال USB – یو اس بی
  • طراحی زیبا کوچک و جمع وجور

معایب چاپگر

  • فاقد قابلیت ADF
  • فاقد اتصال شبکه و WiFi
کاربری:

3 کاره (پرینت، اسکن، کپی)

تکنولوژی چاپ:

چاپ لیزری

نوع کاغذ:

A4

سایز چاپ:

A4

رزولوشن چاپ:

600×600 dpi

نوع کارتریج:

44A

نوع چاپ:

تک رنگ

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی درباره محصول دارید؟

021-88345003/4

سایت تعمیرات پرینتر
تعمیرات تخصصی پرینتر

02188844045 - 02188309336 09902204804 - 09382204804

محصولات مرتبط با این کالا

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن