درایور پرینتر کانن مدل iP4940

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر کانن مدل PIXMA-iP4940

دانلود درایور پرینتر Canon مدل IP4940

پرینتر کانن مدل Canon IP4940 ،قابلیت چاپ دورو و چاپ روی CD و DVD را دارد.به نظر می رسد که به دلیل کارایی و قیمت مناسبی که دارد بعد از مدتی در هر خانه یا فضای اداری به چشم بخورد. هم چنین دارای یک پورت USB و یک پورت PictBridge می باشد. سینی کاغذ تاشو دارد که از 150 برگ پشتیبانی می کند. هم چنین این دستگاه پرینتر جوهر افشان از پرینت فیلم های فول HD هم ساپورت میکند. این پرینتر قابلیت استفاده از 5 کارتریج به شماره های PGI-425PGBK, CLI-426BK, CLI-426C, CLI-426M, CLI-426Y با وضوح بالا را دارد. (درایور پرینتر کانن iP4940)

ابعاد پرینتر جوهر افشان کانن مورد نظر 431*297*153 میلی متر و رزولوشن آن 9600*2400 dpi است. بدنه تماماً مشکی و قطعات کوچکی دارد که کم تر فضایی را اشغال می کند. دارای وزن 7 کیلوگرم می باشد.برای چاپ عکس های رنگی به صورت کاملا دقیق، صاف و بدون هیچ گونه تاری عمل می کند. این نوع چاپگرها از کارتریج های جداگانه ای برای تمامی کارتریج های مشکی، آبی، سرخابی، زرد، آبی عکس، سرخابی عکس، قرمز و سبز استفاده می کنندکه همین مسئله باعث صرفه جویی در مصرف جوهر می شود زیرا در آخر فقط جوهری را که تمام شده را می توان عوض کرد.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر کانن PIXMA-iP4940 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن