درایور پرینتر کانن مدل MF216N

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر کانن مدل i-SENSYS MF216N

دانلود درایور پرینتر Canon مدل i-SENSYS MF216N

پرینتر لیزری چندکاره‌ی MF216n رابط کاربری آسانی دارد و کنترل‌پنل قابل‌تنظیم آن با صفحه‌نمایش بزرگ لمسی، اطلاعات موردنیاز را در یک نگاه به کاربر ارائه می‌دهد. بنا به‌راحتی و سلیقه‌ی خود می‌توانید این پنل را به‌صورت عمود یا خوابیده قرار دهید و از آن استفاده کنید. با استفاده از دکمه‌های میان‌بر تنها با فشار یک دکمه می‌توانید عملیات اسکن و کپی را انجام دهید و درنتیجه اسکن اسناد و ارسال آن‌ها در شبکه یا کپی چندین برگه در یک برگ به‌آسانی انجام می‌شود. تکنولوژی «On-Demand»  کانن زمان گرم‌شدن و برق مصرفی دستگاه را کاهش می‌دهد. (درایور پرینتر کانن MF216N)

پرینتر MF216n در حالت آماده‌به‌کار «Stand-by Mode» بسیار بی‌صدا بوده و در حال کار هم صدای کمی تولید می‌کند؛ بنابراین می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به کارهای خود بپردازید. کارتریج «All-in-one»  به‌کاررفته در  MF216n  شما را از سرویس دستگاه بی‌نیاز کرده و کیفیت کار چاپ دستگاه را تضمین می‌کند؛ کارتریج لیزری مشکی سازگار این پرینتر کارتریج لیزری 737  همچنین تعویض آن بسیار راحت انجام می‌گیرد. برای اتصال دستگاه به رایانه می‌توانید از درگاه USB 2.0 استفاده کنید. سرعت چاپ دستگاه مناسب است و می‌توانید اسناد خود را تا 23 برگ در دقیقه به چاپ برسانید. برای صرفه‌جویی در مصرف تونر، حالت «Toner Saver» در نظر گرفته ‌شده است که میزان تونر مصرفی دستگاه را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد.کاتریج لیزری کانن مدل 737


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات  پرینتر کانن MF216N  شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن