درایور پرینتر کانن مدل LBP611cn

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر کانن مدل lbp611cn

دانلود درایور پرینتر Canon مدل LBP611cn

دسترسی به حداکثر بهره وری در کارهایتان به سادگی با پرینتر Canon i-SENSYS LBP611CN برایتان میسر می شود . طراحی پیشرفته و جدید پرینتر Canon i-SENSYS LBP611CN در برابر اندازه ای جمع و جور به کاربران این امکان را می دهد تا در هر مکان که نیاز دارند پرینتر Canon i-SENSYS LBP611CN را قرار دهند و به سادگی و با سرعت و کیفیت بالا کارهایشان را پیش ببرند .  پرینتر تک کاره لیزر رنگی Canon i-SENSYS LBP611CN قادر است تا حداکثر سایز A4 را به چاپ برساند و در عین حال نیز کیفیتی بی نظیر را نیز ارائه دهد . با انتخاب این تک کاره لیزر رنگی می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب به صورت پی در پی چاپ هایی با کیفیت بالا را بدست آورید .(درایور پرینتر کانن LBP611cn)

پرینتر Canon i-SENSYS LBP611CN را می توانید به لطف وجود امکان شبکه به سادگی در محیط های کوچک اداری خود به اشتراک بگذارید و کارهایتان را سریعتر از گذشته پیش ببرید. پرینتر تک کاره لیزر رنگی کانن Canon i-SENSYS LBP611CN انتخابی ایده آل برای کسب و کارهای مدرن شماست . پرینتر Canon i-SENSYS LBP611CN به گونه ای طراحی شده تا به سادگی بتواند نیاز های کاری ادارات و دفاتر کاری مدرن را بر طرف نماید .


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر کانن i-SENSYS LBP611cn شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن