درایور پرینتر کانن مدل G3410

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر کانن g3410

دانلود درایور پرینتر Canon مدل G3410

پرینتر«کانن» (Canon) مدل  «PIXMA G3410»باقابلیت چاپ رنگی برای مصارف خانگی و اداری گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. این دستگاه، علاوه بر پرینت، از قابلیت‌های اسکن و کپی نیز بهره می‌برد. اگر محل کار کوچکی دارید، این پرینتر با ابعاد جمع‌وجور، فضای کوچکی از میز کارتان را اشغال خواهد کرد و با وزن 6.3 کیلوگرمی به‌راحتی قابل جابه‌جایی است. با مجهز شدن به سیستم مخزن جوهر، (جوهر اورجینال کانن) پرینتر PIXMA G3410 هزینه‌ها را بسیار کاهش داده است. در این سیستم کافی است کاربر جوهر را در مخزن موردنظر و همرنگ بریزد و به امور چاپی بپردازد. پرینترهای پیکسما برای چاپ تصاویر گزینه‌ی بسیار ایده آلی هستند.

این پرینتر به رزولوشن چاپ 1200 × 4800 dpi مجهز شده است و تصاویر رنگی و متون سیاه‌وسفید را با کیفیت بالایی به چاپ می‌رساند. از دلایلی که باعث شده تا پرینتر PIXMA G3410 برای چاپ تصاویر مناسب باشد، قابلیت چاپ بدون حاشیه است؛ با این ویژگی کاربر می‌تواند تصاویر موردنظر خود را در تمام صفحه و بدون هیچ حاشیه‌ی سفید اضافی چاپ کند.

این پرینتر کانن می‌تواند در هر دقیقه 5 عکس رنگی و 8.8 عکس سیاه‌وسفید را چاپ کند. پرینتر PIXMA G3410 به اتصال USB 2.0 و وای‌فای مجهز شده است. به وسیله‌ی اتصال وای‌فای کاربران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و بدون اتصال کابلی، به پرینتر متصل  شده و تصاویر و اسنادشان را به چاپ برسانند. هم چنین تعمیر تخصصی پرینتر کانن G3410 در شرکت ما انجام می پذیرد.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر کانن G3410 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن