درایور پرینتر کانن مدل MF4870DN

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر کانن 4870dn

دانلود درایور پرینتر Canon مدل mf4870dn

پرینتر کانن mf4870dn جزو سری پرینترهای لیزری شرکت Canon است که 4 کاره (پرینت،کپی،اسکن و فکس) میباشد و توانایی ارایه‌ کیفیت مناسب به همراه سرعت بالا را داراست. این پرینتر قابلیت چاپ دورو در ابعاد گوناگون کاغذ از جمله A4, Letter,A5 را داراست. مواد مصرفی این پرینتر 1 کارتریج مشکی به شماره 728 و نیز دارای پورت شبکه میباشد.

چاپگر سیاه سفید خود را کاملا سریع و در هر مکان که می خواهید قرار دهید و کارهایتان را پیش ببرید . پرینتر Canon i-SENSYS MF4870dn Printer با دارا بودن صفحه نمایش چهار اینچی به کاربرانش این امکان را می دهد تا به سادگی امور چاپی خود را پیش ببرند و نسبت به تنظیم چاپگرشان اقدام کنند . پرینتر چهار کاره لیزری سیاه سفید Canon i-SENSYS MF4870dn Printer به کاربران با دارا بودن ویژگی ها و قالبیت های خاص و کاربردی اش این امکان را می دهد تا در وقت و پول خود صرفه جویی کنید .

با امکان پرینت پشت و ر وی اتوماتیک تعبیه شده بر روی پرینتر Canon i-SENSYS MF4870dn Printer می توانید به سادگی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید علاوه بر این با امکان قرار دهی پرینتر کانن Canon i-SENSYS MF4870dn Printer در شبکه محل کارتان می توانید با سرعت بیشتری نسبت به گذشته کارهایتان را پیش ببرید .


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر کانن mf4870dn شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن