درایور پرینتر سامسونگ مدل SCX-4828FN

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر مدل SCX-4828FN

دانلود درایور پرینتر Samsung مدل SCX-4828FN

کلید های طراحی شده بر روی این دستگاه قابلیت استفاده راحت به کاربر را می‌دهد تا با زدن کلید های طراحی شده کلیه عملیات مورد نظر را به راحتی انجام داده و و از روی صفحه نمایش کارکرد دستگاه را زیر نظر داشته باشد. پورت‌های این محصول در حد خودش بسیار مناسب است چون دارای پورت USB و شبکه بوده که در بسیاری از موارد کاربردی است.(درایور پرینتر سامسونگ SCX-4828FN)

کاربری این دستگاه بسیار مفید است چون در سری دستگاه های چهار کاره قرار دارد یعنی پرینت، کپی، اسکن و فکس که می‌توان گفت قادر به انجام تمام عملیات‌های اداری است. نوع چاپ این محصول تک رنگ بوده و دارای سرعت چاپ بسیار مناسبی است. سرعت چاپ این دستگاه 26 برگ در دقیقه بوده که رزولوشن آن به 1200x1200dpi می‌رسد که برای این محصول بسیار مناسب است.این پرینتر از قوی‌ترین دستگاه های تولیدی ساخت این شرکت بوده که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود کشیده است و در بازار رقابت حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این پرینتر از لحاظ کیفیت و قدرت بسیار مناسب بوده و دارای امکانات و مزایای مفیدی برای کاربر است.  کارتریج لیزری این پرینتر کارتریج لیزری سامسونگ  117 است که کارکرد آن 3000 برگ می باشد و قابل شارژ مجدد (شارژ کارتریج) هستند. همچنین می توانید با پودر تونر شارژ سامسونگ آن را شارژ فرمایید.پودر تونر شارژ 500 گرمی کیسان

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر سامسونگ SCX-4828FN شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن