درایور پرینتر سامسونگ مدل SCX-4655HN

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر سامسونگ مدل SCX-4655HN

دانلود درایور پرینتر Samsung مدل SCX-4655HN

پرینتر لیزری سامسونگ مدل SCX-4655HN از سری پرینتر های بسیار مناسب شرکت سامسونگ بوده که به علت سرعت بسیار مناسب و کیفیت بالای آن طرفداران بسیار زیادی دارد که این محصول در مصارف خانگی و اداری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع چاپ این محصول تک رنگ بوده و دارای سرعت چاپ بسیار مناسبی است. سرعت چاپ این دستگاه 24 برگ در دقیقه بوده که رزولوشن آن به 1200x1200dpi می‌رسد که برای این محصول بسیار مناسب است. مشخصات فنی و کیفیت ساختپرینتر لیزری سامسونگ مدل 4655 دارای ابعاد 295x388x410 میلی متر بوده که بالغ بر 9.7 کیلوگرم وزن دارد. (درایور پرینتر سامسونگ SCX-4655HN)

وجود سینی 250 برگی به همراه سیستم مکش خود کار اسناد برای اسکن نیز آن را به پرینتری دل خواه و خوش ساخت تبدیل نموده است. هم چنین کیفیت ساخت به کار رفته در آن به قدری مناسب است که اگر از نزدیک آن را ببینید از قیمتی که آن پرینتر دارد متعجب خواهید شد. از دیگر امکاناتی که در این پرینتر تعبیه شده می‌توان به وسیله گوشی تلفنی که این پرینتر دارد به راحتی می‌توانید مکالمه نیز داشته باشید و یا به نقطه دل خواه خود فکس بفرستید. تمامی این خصوصیات به همراه قابلیت شارژ این دستگاه آن را به انتخابی برای کاربر قرار داده که صرفا هیچ گونه احساس نیاز به خرید دستگاه مکمل دیگری نکند.

کارتریج سازگار این پرینتر کاتریج لیزری سامسونگ مدل 117 است و قابلیت کارکرد 2500 برگ را دارد و جهت شارژ این کارتریج اداریز کالا  شارژ کارتریج پرینتر در محل با استفاده از تونر شارژ کیسان سامسونگ با کیفیت است که همه ی قیمت شارژ کارتریج در محل زیر نظر تعرفه های اتحادیه است و هزینه ایاب ذهاب شرکت رایگان بوده و فقط هزینه   شارژ کارتریج    از شما دریافت می شود.

پودر تونر شارژ 500 گرمی کیسان


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر سامسونگ SCX-4655HN شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن