درایور پرینتر سامسونگ مدل SCX-4521F

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر سامسونگ مدلSCX-4521F

دانلود درایور پرینتر Samsung مدل SCX-4521F

 پرینتر مدل SCX-4521F  از یک سیستم خودکار برای مهیا کردن کاغذ به نام ADF و با ظرفیت 30 برگ بهره می برد. مشخصات فنی و کیفیت ساختار این پرینتر با ابعاد 14.5X17.2X14.7 اینچ پرینتری نسبتا جمع و جور و کم حجم می باشد. سنگینی آن نیز تقریبا 10 کیلوگرم است و حمل و نقل آن در دفتر کار برای کاربر کار آسانی می باشد. همانطور که با توجه به قیمت و هدف ساخت این پرینتر انتظار می رفت، هیچ گونه امکان ارتباطی با شبکه برای آن وجود ندارد. Setup کردن آن نیز کار آسانی می باشد. ( درایور پرینتر سامسونگ SCX-4521F )

پرینتر لیزری سامسونگ مدل SCX-4521Fسامسونگ مدلی دیگر از پرینترهای چند کاره ی خود را روانه ی بازار کرد. با وجود سینی کاغذ با ظرفیت 150 برگ و نبود راهی دیگر برای افزایش آن، SCX-4521F تبدیل به پرینتری شده است که متناسب دفاتر کار کوچک یا خانگی که به پرینت خیلی زیادی احتیاج ندارند می باشد. ولی با این حال از ویژگی های پیشرفته ای بهره می برد که آن ها را در مدل های بزرگتر و گران قیمت تر AIO می توان مشاهده کرد. کارتریج لیزری این پرینتر کارتریج لیزری سامسونگ  SCX-4521 است که کارکرد آن 3000 برگ می باشد و قابل شارژ مجدد (شارژ کارتریج) هستند. همچنین می توانید با پودر تونر شارژ سامسونگ آن را شارژ فرمایید.پودر تونر شارژ 500 گرمی کیسان 

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر سامسونگ SCX-4521F- شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن