درایور پرینتر سامسونگ مدل CLP-320

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر سامسونگ مدل CLP-320

دانلود درایور پرینتر Samsung مدل CLP-320

پرینتر لیزری سامسونگ مدل CLP320 از پرینترهای لیزری و تک کاره شرکت سامسونگ می‌باشد که قابلیت چاپ به صورت رنگی و سیاه و سفید را دارد. ابعاد این پرینتر 388x313x243 میلی‌متر و وزن 11 کیلوگرم می‌باشد. سرعت چاپ در CLP320 برای چاپ سیاه سفید تا 16 برگ در دقیقه و برای چاپ رنگی تا 4 برگ در دقیقه می‌باشد. رزولوشن چاپ دستگاه برابر با 600 در 2400 دی پی‌ آی می‌باشد. حافظه پرینتر 32 مگابایت و توان کار ماهانه برابر با 20000 برگ می‌باشد. این پرینتر  فاقد قابلیت چاپ دورو و قابلیت اتصال تنها از طریق کابل USB 2.0 را دارد. (درایور پرینتر سامسونگ CLP-320)

کارتریج پرینتر فوق از نوع لیزری و رنگی بوده و در بازار با نام کارتریج  Samsung 409 شناخته می شود که چهار عدد است . کارتریج مشکی 409 ظرفیت چاپی در حدود 1500 برگ دارد و کارتریج آبی، قرمز و زرد هر کدام ظرفیت چاپ 1000 صفحه را دارند. البته به این نکته باید توجه کنید که کارتریج های موجود در جعبه پرینتر خریداری شده از نوع استارتر بوده و ظرفیت کمتری ( در حدود 40 درصد ) نسبت به کارتریج های موجود در بازار دارد.

کارتریج سازگار این پرینتر کاتریج لیزری سامسونگ مدل 407 است و قابلیت کارکرد 1500برگ مشکی و 1000 برگ رنگی را دارد و جهت شارژ این کارتریج اداریز کالا  شارژ کارتریج پرینتر در محل با استفاده از تونر شارژ کیسان سامسونگ  با کیفیت است که همه ی قیمت شارژ کارتریج در محل زیر نظر تعرفه های اتحادیه  است و هزینه ایاب ذهاب شرکت رایگان بوده و فقط هزینه   شارژ کارتریج   از شما دریافت می شود.

پودر تونر شارژ 500 گرمی کیسان

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر سامسونگ CLP-320 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن