درایور پرینتر سامسونگ مدل SCR-5637FR

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر سامسونگ src-5637fr

دانلود درایور پرینتر Samsung مدل SCR-5637FR

این پرینتر جزو سری پرینترهای لیزری شرکت Samsung است که 4 کاره (پرينت، اسکن، کپي، فکس) میباشد و توانایی ارایه‌ کیفیت مناسب به همراه سرعت بالا را داراست. این پرینتر قابلیت چاپ دورو در ابعاد گوناگون کاغذ از جمله A4, Letter,A5 را دارد. مواد مصرفی این پرینتر 1 کارتریج مشکی به شماره MLT-D205 و نیز دارای پورت شبکه میباشد. عملکرد چاپ اداری را برای مطابقت با نیازهای خود تطبیق دهید و از چاپ با کیفیت بالا و مقرون به صرفه بهره مند شوید.

با کارتریج تونر با بازده بسیار بالای این پرینتر می‌توانید تا حداکثر 10٫000 صفحه را چاپ کنید و در نتیجه انجام کارهای بزرگ چاپی شرکت و انتشارات آن به سادگی ممکن می‌گردد. روی هم رفته، میزان بازدهی به سه انتخاب بستگی دارد: کارتریج های تونر با بازدهی استاندارد (به طور متوسط 2,000 صفحه استاندارد)، کارتریج های تونر با بازدهی بالا (به طور متوسط 5,000 صفحه استاندارد)، کارتریج های تونر با بازدهی بسیار بالا (به طور متوسط 10,000 صفحه استاندارد). و در نهایت، با کاستن از هزینه های چاپ به ازای هر صفحه و دفعات کمتر تعویض کارتریج تونر می توانید به راحتی از هزینه های جاری خود بکاهید.

کارتریج سازگار این پرینتر کاتریج لیزری سامسونگ مدل 205 است و قابلیت کارکرد 2500 برگ را دارد و جهت شارژ این کارتریج اداریز کالا  شارژ کارتریج پرینتر در محل  با استفاده از تونر شارژ کیسان سامسونگ   با کیفیت است که همه ی قیمت شارژ کارتریج در محل زیر نظر تعرفه های اتحادیه است و هزینه ایاب ذهاب شرکت رایگان بوده و فقط هزینه   شارژ کارتریج    از شما دریافت می شود.

پودر تونر شارژ 500 گرمی کیسان

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر سامسونگ SCR-5637FR شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن