درایور پرینتر اپسون مدل L3110

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر اپسون مدل L3110

دانلود درایور پرینتر EPSON مدل L3110

پرینتر اکو تانک چندکاره Epson L3110 قابلیت چاپ 7500 صفحه‌ی رنگی و 4500 صفحه‌ی سیاه و سفید با هربار پر کردن مخزن جوهر خود دارد. سرعت چاپ ایین پرینتر برای صفحات سیاه و سفید مقدار 33 صفحه بر دقیقه و برای صفحات رنگی 15 صفحه بر دقیقه می‌باشد. سرعت کپی Epson L3110 All in One در حالت استاندارد (کاغذ A4) مقدار ipm 7 برای صفحات سیاه و سفید و مقدار ipm 1.7 برای صفحات رنگی است. همچنین اسکن صفحات سیاه و سفید 11 ثانیه و صفحات رنگی 32 ثانیه زمان می‌برد. پرینتر چند کاره‌ی جوهر افشان Epson L3110 All In One EcoTank یکی از محصولات خوش نام و کاربردی برند ژاپنی اپسون (Epson) بوده و چند کاره بودن آن (پرینت، کپی و اسکن) باعث صرفه جویی و کاهش هزینه های شما خواهد شد. (درایور پرینتر اپسون L3110) تعمیر پرینتر های اپسون L3110 در شرکت اداریز کالا به دست متخصصان کاربلد و مجرب انجام می شود.

همچنین قابلیت استفاده از مخزن های جوهر به جای کارتریج های قدیمی نیز به کاهش هزینه های مصرفی این چاپگر چند کاره کمک بسزایی می‌کند. رزولوشن چاپ پرینتر L3110 مقدار فوق العاده‌ی dpi 5760×1440 است و ترکیب این رزولوشن با قابلیت چاپ بدون حاشیه یا Borderless این دستگاه را برای چاپ عکس هایی با کیفیت بالا نیز مناسب می‌کند.رزولوشن اسکن این دستگاه dpi 600×1200 بوده و رزولوشن کپی این دستگاه dpi 300×300 می‌باشد.

جوهر اورجینال و فابریک اپسون اولین جوهر در جهان و سازگار با تکنولوژی هد تمام پرینترها است و تنها جوهر تولید شده با مواد معدنی و گیاهی در جهان است . نکته ی قابل توجه درباره ی این جوهر این است که بدانید با این جوهرها هد کارتریج خشک نمی شود و تنها جوهری است که دارای PH خنثی جهت افزایش طول عمر هد است.همچنین  جوهر 120 سی سی اکو کره مخصوص پرینتر های جوهر افشان اپسون است که کیفیت فوق العاده بالایی را در چاپ ارائه می دهد و جوهر مرغوب و با کیفیت پرینتر از فروشگاه ما با خیال راحت و قیمت مناسب خریداری کنید.جوهر پرینتر اپسون 100 سی سی چهار رنگ EPSON 100cc


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اپسون L3110 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن