درایور پرینتر اپسون مدل L3150

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150

دانلود درایور پرینتر EPSON مدل Ecotank-L3150

 چاپگر اپسون «EcoTank L3150» با سرعت چاپ 15 صفحه در دقیقه چاپ رنگی و 33 صفجه در دقیقه چاپ سیاه و سفید و با کیفیت چاپ 5,760×1,440dpi روند کار کاربران را سرعت می بخشد. این دستگاه شامل چهار رنگ آبی«Cyan» ، زردYellow» ، قرمزMagenta»»، مشکیBlack» » و یک عدد جوهر اضافه مشکی 65 میلی لیتری در داخل جعبه می باشد و می توانید بدون نگرانی در هزینه جوهر صرفه جویی کنید. از مزایای این چاپگر ایده آل دارا بودن مخزن-تانک اورجینال و قابلیت شارژ آسان مخزن ها می باشد. (درایور پرینتر اپسون l3150)

پرینتر «EcoTank L3150» علاوه بر قابلیت های خوب شبکه بیسیم ( (Wi-Fiو چاپ بدون حاشیه ( (Bordlessکه در مدل جایگزین «EcoTank L3050» بسیار کارآمد بود به قابلیت جدید شبکه مستقیم Wi-Fi Direct)) مجهز شده است که از طریق نصب نرم افزار iPrint بروی تلفن های هوشمند و تبلت قادر به چاپ مستقیم خواهید بود. به لطف طراحی جمع وجور و تکنولوژی کارآمد توسط شرکت اپسون این چاپگر قابل اعتماد بدون در نظر گرفتن پرینتر دارای یک سیستم پیشرفته برای پرکردن جوهر و استفاده آسان از بطری های جوهر است که شما می توانید تا 90% در هزینه جوهر صرفه جویی کنید. با توجه به اینکه مخزن جوهر در مقابل پرینتر نصب شده است سطوح و مقدار رنگ پرینتر براحتی قابل مشاهده است. در صورت هرگونه مشکل یا خرابی   پرینتر  (تعمیر پرینتر اپسون L3150) خود را به   متخصصان مجرب اداریز کالا بسپارید.

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اپسون L3150 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن