درایور پرینتر اپسون مدل T50

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر اپسون t50

دانلود درایور پرینتر EPSON مدل T50

پرینتر اپسون مدل T50 , از سری پرینترهای مخصوص چاپ عکس , تولید شده توسط شرکت مطرح EPSON میباشد که به مانند دیگر پرینتر این شرکت که پرینتر مدل L805 است از نظر کیفیت چاپ و هم چنین جنس مواد به کار رفته در ساخت پرینتر از مرغوبیت بالایی برخور دار است . پرینتر اپسون T50 قابلیت چاپ بدون حاشیه را دارد و همین امر باعث شده که گزینه مناسبی برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید باشد . چاپ رنگی در این پرینتر با استفاده از عمق بالایی برخوردار است و باعث افزایش کیفیت و وضوح تصاویر چاپ شده توسط پرینتر T50 میشود. اگر شما نیز از کاربران پرینتر های جوهر افشان پرینتر اپسون هستید و پرینتر شما دچار مشکل شده است، می توانید از خدمات تعمیر پرینتر اپسون T50 در محل اداریز کالا بهره ببرید تا کارشناس ما جهت عیب یابی و سرویس به محل شما اعزام شود.

چاپگر اپسون مدل T50 , قابلیت چاپ بر روی CD و DVD را داراست و میتوانید برای چاپ تصاویر بر روی کاور CD از این پرینتر استفاده کنید . لازم به ذکر است که برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه باید به صورت دستی اقدام کنید چرا که خبری از چاپ دوروی خودکار در این پرینتر نیست . پرینتر اپسون T50 برای چاپ تصاویر و عکس ها از 6 نوع کارتریج یا تونر از نوع 82N بهره میبرد که 5 تا از آن ها رنگی است و یک عدد هم مشکی میباشد . کارکرد کارتریج رنگی در آن به تعداد 525 برگ و کارکرد کارتریج مشکی آن 330 برگ ذکر شده است . این پرینتر از طریق پورت USB2.0 به کامپیوتر وصل میشود و نداشتن صفحه نمایش LCD و هم چنین نبود شبکه بیسیم WiFi از نقاط ضعف پرینتر چاپ عکس اپسون مدل t50 میباشد .

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اپسون T50 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن