درایور پرینتر اپسون مدل L850

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر اپسون l850

دانلود درایور پرینتر EPSON مدل L850

پرینتر اپسون مدل L850 , از سری پرینترهای تولید شده شرکت EPSON میباشد که از لحاظ کاربری به مانند پرینتر مدل L1455 در رده پرینترهای چندکاره این شرکت قرار میگیرد . این پرینتر قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما از آن ها اسکن و کپی نیز تهیه کند , ظرفیت سینی کاغذ پرینتر l850 اپسون به تعداد 100 برگ میباشد و از قابلیت تغذیه خودکار کاغذ در این دستگاه خبری نیست.

تکنولوژی چاپ در چاپگر اپسون مدل L850 , جوهرافشان است و نوع چاپ در آن نیز رنگی است که این خصوصیت به همراه چاپ بدون حاشیه , میتواند برای کسانی که نیاز به گرفتن چاپ از عکس ها و یا تصاویر خود دارند , مناسب باشد. با جوهرهای اصل و اورجینال این پرینتر چاپ های فوق العاده ای میگیرد و همچنین قادر است که در هر دقیقه 4 برگ را به صورت رنگی و 5 برگ را به صورت سیاه و سفید و با رزولوشنی معادل 1440 × 5760 dpi برای شما به چاپ برساند . نکته قابل توجه در پرینتر مدل L850 قابلیت چاپ بر روی CD و DVD است که به کاربر خود این امکان را میدهد که تصاویر مورد نظر را بر روی آن ها به چاپ برساند .

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اپسون L850 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن