درایور پرینتر اپسون مدل L800

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر اپسون l800

دانلود درایور پرینتر EPSON مدل L800

دستگاه «L800» ساخت شرکت محبوب «EPSON» ایده‌آل برای چاپ عکس، یکی از اولین محصولات این شرکت است که به سیستم تانکر و یا مخزن جوهر مجهز شده است و در هزینه‌های مواد مصرفی صرفه‌جویی چشمگیری را به ارمغان می‌آورد. دیگر نیازی نیست تا با هر بار تمام شدن جوهر پرینتر هزینه‌های سنگینی را برای خرید کارتریج جوهرافشان متحمل شوید. در عوض با خرید جوهر به‌صورت بسته‌بندی بر اساس نیاز خود جوهر را بدون داشتن هیچ دانش تخصصی به مخزن اضافه کنید و از ظرفیت بالای مخزن جوهر در چاپ عکس لذت ببرید.

درواقع اگرچه پرینترهای دارای مخزن در ابتدای کار و هنگام خرید هزینه‌ی بالاتری را نسبت به مدل‌های کارتریج‌دار دارند اما در عوض پس از خرید به‌واسطه‌ی سیستم مخزن خرید جوهر مصرفی بسیار مقرون‌به صرفه‌تر خواهد بود و می‌توان گفت این سیستم برای کاربرانی مناسب است که حجم چاپ بالاتری دارند درواقع هزینه‌ی اولیه به نحوی سرمایه‌گذاری آنان برای ادامه‌ی روند استفاده از دستگاه است. برخلاف دیگر مدل‌های که دارای 4 رنگ اصلی برای چاپ هستند پرینتر «L800» از 6 رنگ اصلی مشکی، آبی، قرمز، زرد، آبی روشن و قرمز روشن استفاده می‌کند و دقت و کیفیت بیشتری در تولید رنگ در عکس‌های چاپ‌شده خلق می‌کند. این پرینتر بهترین گزینه مناسب برای چاپ خوراکی می باشد و توانایی چاپ عکس های سایز a4 با بهترین چاپ را دارد.

جشنواره ویژه شب یلدا

جوهر اپسون l800 شما عزیزان میتوانید همچنین جوهر مرغوب و با کیفیت پرینتر از فروشگاه ما با خیال راحت و قیمت مناسب خریداری کنید. اگر شما نیز از کاربران پرینتر های جوهر افشان پرینتر اپسون هستید و پرینتر شما دچار مشکل شده است، می توانید از خدمات  تعمیر پرینتر اپسون L800 در محل اداریز کالا بهره ببرید تا کارشناس ما جهت عیب یابی و سرویس به محل شما اعزام شود.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اپسون L800 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن