درایور پرینتر اپسون مدل L382

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر اپسون l382

دانلود درایور پرینتر EPSON مدل L382

پرینتر اپسون مدل L382, یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای چندکاره قرار میگیرد و به شما این امکان را میدهد که سه کار متفاوت را با یک دستگاه انجام دهید. نوع چاپ اپسون مدل L382 جوهرافشان میباشد و همین خاصیت آن را مناسب برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی ساخته است. و دارای چهار رنگ جوهر است. با توجه به ابعاد و وزن اپسون 382 میتوان آن را در خانه یا محل کار به راحتی بر روی میز کار خود قرار دهید. پرینتر جوهرافشان مدل l382 میتواند در هر دقیقه 5 برگ را در حالت رنگی و 10 برگ را در حالت سیاه و سفید برای شما با رزولوشنی معادل با 5760*1400 dpi به چاپ برساند.

پرینتر اپسون L382 قابلیت کپی گرفتن از اسناد و مدارک شما بر روی کاغذ را نیز دارد, سرعت و کیفیت کپی در اپسون مدل 382 قابل قبول میباشد اما متاسفانه قابلیت تغذیه خودکار ندارد و نمیتوانید به صورت خودکار از اسناد خود کپی بگیرید. علاوه بر کپی گرفتن, پرینتر اپسون مدل 382 قادر است که از اسناد شما اسکن تهیه کند. سرعت اسکن برای هر برگ در حدود 7 میلی ثانیه میباشد و کیفیت اسکنی که پرینتر مدل L382 به شما میدهد معادل با 600*600 dpi میباشد که کیفیتی در خور و قابل توجه است, اما برای گرفتن اسکن دورو از اسناد خود باید به صورت دستی اقدام به این کار کنید.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اپسون L382 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن