درایور پرینتر اپسون مدل L1800

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر اپسون l1800
خرید پرینتر اپسون L1800 با بهترین قیمت بازار!!

دانلود درایور پرینتر EPSON مدل L1800

پرینتر اپسون مدل L1800, از سری محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که در رده پرینترهای جوهر افشان مخصوص چاپ عکس قرار میگیرد. چاپگر جوهرافشان L1800 دارای رزولوشن چاپی برابر با 1440*5760 dpi میباشد که عکس های شما را با سرعت 2.6 برگ در دقیقه به چاپ میرساند. اپسون مدل L1800 قابلیت چاپ بر روی سی دی را ندارد و برای چاب دورو گرفتن از اسناد شما باید به صورت دستی اقدام کنید چرا که مجهز به تکنولوژی چاپ دوروی خودکار نمیباشد. اگر شما نیز از کاربران پرینتر های جوهر افشان پرینتر اپسون هستید و پرینتر شما دچار مشکل شده است، می توانید از خدمات تعمیر پرینتر اپسون L1800 در محل اداریز کالا بهره ببرید تا کارشناس ما جهت عیب یابی و سرویس به محل شما اعزام شود.

پرینتر مدل l1800 تک کاره میباشد و قابلیت های اسکن , کپی و فکس را ندارد و با توجه به وزن و ابعاد پرینتر اپسون L1800 فضای نسبتا زیادی را اشغال نمیکند و به راحتی بر روی میز کاری شما قرار میگیرد. ظرفیت سینی کاغذ جوهرافشان اپسون 1800 به تعداد 100 برگ معمولی و 30 برگ گلاسه میباشد, نوع چاپ آن رنگی و سایز چاپ A3 میباشد. برق مصرفی دستگاه در حالت چاپ برابر با 20 وات و در حالت Sleep Mode برابر با 7 وات است. این چاپگر به مخزن جوهر نیز مجهز می باشد.

جوهر های 6 رنگ اپسون در رنگ های قرمز – آبی – زرد – مشکی – صورتی – آبی کم رنگ طراحی و ساخته شده اند و هر کدام در یک بطری 70 سی سی قرار دارد که شما می توانید هم به صورت ست و هم به صورت تکی(خرید جوهر پرینتر) آن ها را از فروشگاه آنلاین اداریز کالا تهیه فرمایید.جوهر اصلی 6 رنگ اپسون


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اپسون L1800 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن