درایور پرینتر اپسون مدل L810

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر اپسون l810

دانلود درایور پرینتر EPSON مدل L810

پرینتر اپسون L810 , از سری پرینترهای تولید شده در شرکت معروف و خوشنام EPSON است که به مانند پرینتر اپسون مدل L1300 در رده پرینترهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد . این پرینتر از لحاظ کیفیت طراحی و جنس مواد به کار رفته در ساخت آن از مرغوبیت بالایی برخوردار است . پرینتر مدل L810 مجهز به یک مخزن جوهر است که در صورت اتمام جوهر آن نیاز به خرید کارتریج جدید ندارید و تنها با تهیه جوهر مخصوص آن میتوانید مخزن را دوباره از جوهر پر کنید و کیفیت چاپ مطلوبی را از دستگاه بگیرید .

پرینتر اپسون مدل L810 , به مخزن جوهر مجهز شده است و دارای 6 محفظه برای جوهر است که و برای کسانی که نیاز روزانه به چاپ عکس دارند گزینه مناسبی است چرا که به راحتی میتوان از طریق پورت کارت حافظه عکس ها را مستقیما از روی مموری و یا دوربین های عکاسی به چاپ رساند که این قابلیت به همراه امکان چاپ مستقیم بر روی CD و DVD پرینتر 810 اپسون را برای مصرف عکاسان مناسب ساخته است .البته از طریق پورت اتصال USB2.0 هم میتوانید پرینتر را به کامپیوتر وصل کنید , از نقاط ضعف این پرینتر هم میتوان به نداشتن سیستم اتصال بیسیم یا همان WiFi اشاره کرد .

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اپسون L810 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن