درایور پرینتر اچ پی مدل M12a

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور اچ پی m12a

دانلود درایور پرینتر HP مدل LaserJet M12a

پرینتر اچ پی مدل M12a ساخت شرکت HP یکی از مدل‌های پایین رده‌ی این شرکت در دسته‌ی پرینترهای لیزری و سیاه‌ و‌ سفید است که درواقع می‌توان آن را جایگزینی برای مدل‌های HP LaserJet Pro P1109w یا HP LaserJet P1102W دانست. HP همواره سعی بر ان داشته که محصولاتی را برای تمامی سلایق و کاربران مختلف تولید کند تا به وسیله ی آن بتواند پاسخگوی تمام نیازهای بازار باشد. یکی از این محصولات پرینتر  سیاه و سفید ساده و تک کاره  اچ پی مدل 12a می باشد. این پرینتر لیزری که برای استفاده در خانه و همچنین محل کار طراحی شده است می تواند با سرعت چاپ 18 برگ در دقیقه نیاز کاربران را براورده کند. (درایور پرینتر اچ پی m12a)
 
کیفیت چاپ پرینتر مدل m12a برابر با 600×600 dpi می باشد. همچنین ظرفیت سینی کاغذ برای این دستگاه 150 برگ می باشد. کارتریج سازگار این مدل پرینتر کارتریج لیزری 79A است. یکی از محاسن خوب پرینتر اچ پی 12a قابلیت auto on/off می باشد که کار با این دستگاه رابرای شما راحت تر میکند همچنین از دیگر قابلیتهای خوب دستگاه اچ پی m12a میتوان به امکان چاپ با تبلت و گوشی های هوشمند و سایر دستگاهای دیگر اشاره کرد.کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 79A
 
 کارتریج این پرینتر دفعات شارژ کارتریج کمتری نیاز دارد. قطعات جانبی و لوازم مصرفی این پرینتر را می‌توانید در صورت لزوم با هزینه کمتر و راحت تر از مابقی محصولات مشابه در فروشگاه اداریزکالا تهیه کنید و از این بایت دچار مشکل نخواهید شد. همچین شرکت ما خدمات تعمیر پرینتر اچ پی m12a هم توسط کارشناسان و تعمیرکاران مجرب اداریزکالا انجام می شود.تعمیرات تخصصی پرینتر های اچ پی M12، m15، m107، m28، m141، m111
 

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اچ پی LaserJet pro m12a شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن