درایور پرینتر اچ پی مدل P2055

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر اچ پی مدل P2055

دانلود درایور پرینتر HP مدل LaserJet P2055

این مدل پرینتر (تک کاره) از محصولات پر قدرت شرکت Hp می باشد که موجب افزایش بهره وری بدون صرف هزینه زیاد برای کاربران خود می باشد. پرینتر استوک  hp p2055d دارای سرعت قابل توجه و نتایج کیفیت چاپ عالی دارد. این پرینتری لیزری ، تک رنگ ، دو رو زن، پر قدرت و با کیفیت خروجی عالی و بسیار قدرتمند برای انواع مشاغل، اداری و تجاری محسوب می شود.اندازه مناسب این مدل و همچنین سادگی و راحتی کار با این پرینتر نسبت به بسیاری از نمونه های دیگر باعث شده است که از محبوبیت بالایی در میان کاربران خود، داشته باشد. (درایور پرینتر HP P2055)

ویژگی دیگر این پرینتر می توان به عملکردی بسیار سریع با توانایی چاپ ۳۳ صفحه در دقیقه، طراحی و کیفیت ساخت خیلی خوب و اشغال حجم کم بر روی میز کار و کیفیت خوب و مناسب چاپ اشاره کرد. این پرینتر سبک با وزنی حدود ۱۰٫۷ کیلو می باشد. چاپگر اچ پی p2055d  به رنگ سفید می باشد. پرینتر لیزری تک کاره hp 2055 ، از بهترین نمونه های پرینتر‌های تک رنگ ساخت شرکت اچ پی محسوب می‌شود. این پرینتر با عملکردی بسیار سریع ، ظرفیت ماهانه، کیفیت و سرعت چاپ بالایی دارد.

کارتریج 05A این پرینتر به دفعات شارژ کارتریج کمتری نیاز دارد. قطعات جانبی و لوازم مصرفی این پرینتر را می‌توانید در صورت لزوم با هزینه کمتر و راحت تر از مابقی محصولات مشابه در فروشگاه اداریزکالا تهیه کنید و از این بایت دچار مشکل نخواهید شد. همچین شرکت ما خدمات تعمیر پرینتر اچ پی هم توسط کارشناسان و تعمیرکاران مجرب انجام می شود.کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 05A

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اچ پی LaserJet P2055 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن