درایور پرینتر اچ پی مدل P2015

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
دانلود درایور پرینتر اچ پی LaserJet P2015

دانلود درایور پرینتر HP مدل LaserJet P2015

پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی Hp LaserJet P2015 برای استفاده های خانگی و اداری می باشد. این پرینتر جمع و جور و سریع است که چاپ های فوق العاده خوبی را برای گرافیک و متن ارایه می کند. این دستگاه پرینتری است که قابلیت چاپ ۲۷ صفحه در دقیقه را دارد. بر خلاف دیگر پرینترهای ارزان قیمت تر P2015 از یک محفظه ی ۲۵۰ برگی کاغذ بهره می برد و دارای یک شیار چند کاره ی تامین کاغذ نیز هست. این پرینتر گزینه مناسبی برای کارهای اداری در دفتر های خدمات بیمه ای. پیشخوان دولت. پلیس +۱۰ می باشد . (درایور پرینتر HP P2015)

سرعت پرینت  26 صفحه در دقیقه و ارتباط  با کابل USB , پارالل باعث شده است تا پرینتر لیزری HP Laserjet p2015 یکی از پرینتر های محبوب در میان مصرف کنندگان بوده و بدلیل کوچک بودن ابعاد روی میز کارتان فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. سرعت بالا در چاپ باعث میگردد تا زمان بیشتری را برای انجام امور کاری خود داشته باشید چون پرینتر  hp 2015 با سرعت 26 صفحه در دقیقه تحت امر شما بوده و دستورات شما را چاپ میکند. اگر شما از کارتریج اورجینال hp 53a استفاده میکنید پس هرگز نگران نخواهید بود که در چاپ و پرینتر اسناد و مدارک کاری مشکلی پیش بیاید زیرا با پرینتری کار میکنید که برای استفاده حرفه ایی و مصارف اداری تولید شده است.کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 53A

کارتریج این پرینتر به دفعات شارژ کارتریج کمتری نیاز داردقطعات جانبی و لوازم مصرفی این پرینتر را می‌توانید در صورت لزوم با هزینه کمتر و راحت تر از مابقی محصولات مشابه در فروشگاه اداریزکالا تهیه کنید و از این بایت دچار مشکل نخواهید شد. همچین شرکت ما خدمات  تعمیر پرینتر اچ پی  هم توسط کارشناسان و تعمیرکاران مجرب انجام می شود.

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اچ پی LaserJet P2015 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن