درایور پرینتر اچ پی مدل 6L

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر اچ پی مدل LASERJET-6L

دانلود درایور پرینتر HP مدل LASERJET 6L

پرینتر HP LaserJet 6L یکی از پرینتر های شرکت اچ پی می باشد که کیفیت چاپ بسیار مناسبی دارد و همین طور از سرعت چاپ بالایی بهره می برد. این مدل از برند اچ پی هم اکنون دیگر در بازار وجود ندارد و یک دستگاه قدیمی به شمار می رود. کاربران این پرینتر از این پرینتر راضی هستند و این پرینتر در دوران خودش یکی از برترین پرینتر های لیزری محسوب می شده است. کار با این پرینتر بسیار آسان است و هر کاربری با هر مقدار اطلاعاتی می تواند فرایند چاپ را با این دستگاه انجام دهد. ابعاد و وزن این پرینتر بسیار کم بوده و مناسبل برای میز کار شما می باشد. (درایور پرینتر HP LASERJET 6L)

این پرینتر از یک کارتریج لیزری بهره می برد که بعد از خالی شدن کارتریج آن می می توانید از متخصصان شرکت ما برای شارژ کردن کارتریج این پرینتر کمک بگیرید. برای تماس و ارتباط با ما می توانید از شماره تماس های درج شده در سایت بهره ببرید و همچنین اگر این پرینتری که هم اکنون دارید به مشکل بر خورد می توانید از تعمیرکاران شرکت ما برای تعمیر پرینتر خودتان کمک بگیرید تا به محل اعزام شوند و مشکل پرینتر (پرینتر استوک) شما را برطرف کنند.

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اچ پی LASERJET-6L شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن