درایور پرینتر اچ پی مدل 1320

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر اچ پی 1320

دانلود درایور پرینتر HP مدل LaserJet 1320

پرینتر لیزری تک کاره 1320 از پرفروش ترین و پرکاربردترین محصولات اداری محسوب می شود. این پرینتر از سرعت بسیار بالایی برخودار است که قادر است اسناد و مدارک را در کمترین زمان با وضوح و دقت بالا به چاپ برساند. این دستگاه مناسب برای مصارف خانگی و اداری می باشد. پرینتر تک کاره لیزری M608dn اچ پی مناسب برای دفاتر اداری با کیفیت چاپ و قدرت سخت افزاری بالا می باشد. دارای کاست ورودی کاغذ 250 برگی و همچنین خروجی 120 برگی در قسمت بالای دستگاه بوده و این چاپگر با استفاده از تکنولوژی نوآرانه که توسط مهندسان اچ پی طراحی و ساخته شده است مصرف فوق العاده کمی از انرژی دارد. (درایور پرینتر اچ پی 1320)

پرینتر استوک لیزری تک کاره 1320 از محصولات شرکت اچ پی می باشد که در ساخت این دستگاه پرینتر از تکنولوژی لیزری استفاده شده است که چاپ را با رزولوشن بالا انجام می دهد. دستگاه پرینتر ابعادی13.8×14.0×10.1سانتی متر و وزنی حدود 20 کیلوگرم دارد. ازاین دستگاه می توانید در محیط های اداری  استفاده نمایید. پرینتر 1320 دارای حافظه 16 مگابایت و پردازنده 133 مگاهرتزی می باشد که هر چه میزان آن بیشتر باشد سرعت و کیفیت پرینتر بالا خواهد بود.خرید و قیمت پرینتر استوک

کارتریج لیزری 49a این پرینتر به دفعات شارژ کارتریج کمتری نیاز دارد. قطعات جانبی و لوازم مصرفی این پرینتر را می‌توانید در صورت لزوم با هزینه کمتر و راحت تر از مابقی محصولات مشابه در فروشگاه اداریزکالا تهیه کنید و از این بایت دچار مشکل نخواهید شد. همچین شرکت ما خدمات تعمیر پرینتر اچ پی هم توسط کارشناسان و تعمیرکاران مجرب انجام می شود.

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اچ پی LaserJet 1320 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید. همچنین میتوانید یونیت لیزراسکنر پرینتر 1320 را در صفحه فروشگاهی ما تهیه کنید. 

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن