درایور پرینتر اچ پی مدل 1200

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر اچ پی 1200

دانلود درایور پرینتر HP مدل LaserJet 1200

پرینتر لیزری سیاه سفید تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet 1200 یکی از دستگاه قدیمی کمپانی بزرگ اچ پی می باشد این چاپگر با سرعت بالا و دارا بودن اندازه ای متوسط این امکان را به کاربرانش می دهد تا علاوه بر صرفه جویی در فضا بتوانند  از زمان خود نهایت استفاده را داشته باشند و نسبت به مدل های گذشته مذت زمان کمتری را در کنار پرینتر منتظر دریافت چاپ هایشان بمانند .این چاپگر با سرعت چاپ 15 برگ در دقیقه ای اش نیاز کاربرانش به انجام امور را با سرعتی کاملا مناسب بر طرف می سازد . (درایور پرینتر اچ پی 1200)

پرینتر لیزری مشکی HP LaserJet 1200 (پرینتر استوک 1200)با دارا بودن کیفیت چاپ یا همان رزولوشن 1200*1200 نقطه در اینچی و امکان چاپ فونت های بسیار کوچک این اطمینان را به کاربرانش می دهد که می توانند اسناد خود را با آسودگی خاطر فراوان با این چاپگر به چاپ برسانند . می توان از دیگر ویژگی های بخصوص و دیگر پرینتر HP LaserJet 1200 که باعث شده تا این چاپگر مورد استقبال فراوان کاربران قرار بگیرد به دارا بودن حافظه داخلی با ظرفیت 8 مگابایت و همچنین امکان قرار دهی پرینتر در شبکه شرکت را اشاره کنیم . با قرار دادن چاپگر در شبکه محیط کار خود به سرعت و به سادگی کارهای بیشتری را می توانید پیش ببرید .

خرید و قیمت پرینتر استوک

کارتریج 15a این نوع پرینتر نسبت به پرینترهای مشابه و مدل‌ هایی که جدیدا وارد بازار شده است ظرفیت بالاتری دارد و دفعات شارژ کارتریج کمتری نیاز دارد. قطعات جانبی و لوازم مصرفی این پرینتر را می‌توانید در صورت لزوم با هزینه کمتر و راحت تر از مابقی محصولات مشابه در فروشگاه اداریزکالا تهیه کنید و از این بایت دچار مشکل نخواهید شد. همچین شرکت ما خدمات تعمیر پرینتر اچ پی هم توسط کارشناسان و تعمیرکاران مجرب انجام می شود.کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 15A

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اچ پی LaserJet 1200 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن