درایور پرینتر اچ پی مدل 1012

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
پرینتر اچ پی 1012

دانلود درایور پرینتر HP مدل LaserJet 1012

دستگاه HP LaserJet 1012 پرینتری تک کاره هم نامیده می‌شود که قابلیت‌ پرینت را به همراه دارد. دستگاه‌های تک کاره علاوه بر فضای محیط کاری در هزینه‌های کاربر هم صرفه‌ جویی می‌کنند  شاید فضایی که این دستگاه اشغال می‌کند خیلی با پرینترهای چند کاره‌ی لیزری تفاوتی نداشته باشد اما  لازم است بدانید وزن 5.9 کیلویی آن قطعا باعث شده انتخابی ایده آل برای کاربران بشود . شاید از خودتان بپرسید که اندازه و وزن چه اهمیتی دارد؟ اما اگر در محیط کاری خود میز کوچکی داشته و یا فضای خیلی کمی در اختیار داشته باشید بدون شک دوست ندارید دستگاهی بزرگ روی میزتان باشد! بماند که نما و ظاهر میزتان زشت خواهد شد.سرعت چاپ و کپی این پرینتر 15 برگ در دقیقه می باشد که نسبتا سرعت خوبی به حساب می آید . (درایور پرینتر اچ پی مدل 1012)

کیفیت پرینت ، اسکن در این چند کاره قدیمی اچ پی در حدود 1200*600 نقطه در اینچ می باشد که باعث می شود تا چاپ و اسکن هایتان را با دقت بالا و جزئیات دقیق به دست آورید. در مجموع پرینتر لیزری مدل HP 1012 که تولید آن متوقف شده یکی از بهترین چاپگرهای لیزری تک کاره بوده است و بر روی میز کار شما جای کمی را اشغال می‌کند و سرعت و کیفیت پرینت خیلی خوبی هم دارد.

کارتریج این پرینتر به دفعات شارژ کارتریج کمتری نیاز دارد. قطعات جانبی و لوازم مصرفی این پرینتر را می‌توانید در صورت لزوم با هزینه کمتر و راحت تر از مابقی محصولات مشابه در فروشگاه اداریزکالا تهیه کنید و از این بایت دچار مشکل نخواهید شد. همچین شرکت ما خدمات تعمیر پرینتر اچ پی هم توسط کارشناسان و تعمیرکاران مجرب انجام می شود.

اداریز کالا به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات پرینتر های HP و تعمیرگاه های خدمات پرینتر HP با کادری مجرب خدمات ویژه ای برای مشتریان گرامی ارائه میکند. اداریز کالا خدماتی در زمینه تعمیر پرینتر 1012 HP و سرویس تمامی دستگاه ها از برند HP در سرتاسر تهران و شهرستان ها را انجام می دهد.

تعمیر تخصصی پرینترهای اچ پی 1010، 1012، 1020، 1022، 1018

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اچ پی LaserJet 1012 کارتریج لیزری اچ پی 12aکه سازگار با  شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.کارتریج تونر مشکی اچ پی 12A

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن