درایور دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل bizhub-c654

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور فتوکپی کونیکا مینولتا مدل bizhub-c654

دانلود درایور دستگاه کپی KONICA MINOLTA مدل bizhub-c654

کپی کونیکا مینولتا مدل  C654 یکی دیگر از دستگاه های ارائه شده در سری بیزهاب کونیکا مینولتا است که قابلیت پرینت، اسکن و فکس را دارد. رزولوشن پرینت این دستگاه ۶۰۰×۱۸۰۰ dpiو رزولوشن اسکن آن ۶۰۰×۶۰۰dpi است. توان کارکرد ماهانه این دستگاه ۲۵۰۰۰۰ برگ، سرعت چاپ تک رنگ آن ۶۵ برگ در دقیقه و میزان چاپ برگ رنگی آن ۵۰ برگ در هر دقیقه است. سرعت بالای چاپ و کیفیت فوق العاده این محصول سبب گشته تا گزینه مناسبی برای استفاده در مراکز چاپ دیجیتال، کانون های تبلیغاتی، ادارات و چاپخانه باشد. (درایور دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub c654)

این دستگاه قابلیت بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ برابر تصویر را دارد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا C654 در زیر مجموعه های دستگاه های با سرعت بالا طبقه بندی می گرد. یکی از مزایای دستگاه کپی کونیکا مینولتا C654 داشتن یونیت درام و تانک یکپارچه می باشد. کم جا بودن و  حمل آسان دستگاه کپی کونیکا مینولتا C654 نیز سبب گشته تا کاربران مشکل چندانی جهت جابجایی آن نداشته باشند و به آن راغب گردند.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C654 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن