درایور دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل bizhub-c451

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
دانلود درایور فتوکپی کونیکا مینولتا bizhub-c451

دانلود درایور دستگاه کپی KONICA MINOLTA مدل bizhub-c451

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub C451، یکی از دستگاه های کپی سه کاره تولید شرکت کونیکا مینولتا است که پرقدرت و مقاوم است. این دستگاه کپی ایستاده بگونه ای طراحی شده است که هم قابلیت کپی رنگی و هم کپی سیاه و سفید را دارد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub C451 توانایی بایگانی اسناد را دارد و میزان مصرف برق آن 2000 وات می باشد. ماشین کپی کونیکا مینولتا بیزهاب c451 از نوع لیزری بوده و در سال 2007 توسط شرکت تولید کننده تجهیزات اداری، یعنی Konica Minolta تولید شد. کارشناسان اداریز کالا در ادامه این مقاله، به نقد و بررسی این مدل پرداخته و همه مشخصات فنی‌اش را برای شما شرح داده‌اند. (درایور دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub c451)

مهم‌ترین نکته درباره قسمت پرینت/کپی‌اش، رزولوشن است؛ که به لطف Konica Minolta، به N/A dpi می‌رسد. این مدل بعد از 85 S ثانیه، گرمای لازم برای ذوب کردن تونر و اجرای عملیات‌های پرینت و کپی را خواهد داشت. اما اگر می‌خواهید دستگاه در زمان کمتری راه بیافتد، بهتر است آن را روی حالت خواب (sleep) قرار دهید؛ چراکه در این صورت، ظرف 30 S ثانیه، فعالیت را شروع خواهد کرد. شرکت Konica Minolta در طراحی این مدل، گرمایش اولیه را به 85 S ثانیه رسانده و اگر آن را روی حالت خواب یا sleep قرار داده باشید، صرفا در کمتر از 30 S ثانیه، فعال خواهد شد.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C451 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن