درایور دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل bizhub-c258

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور فتوکپی کونیکا مینولتا bizhub-c258

دانلود درایور دستگاه کپی KONICA MINOLTA مدل bizhub-c258

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C258 با قابلیت های بسیاری که دارد می تواند نیازهای محیط کار و یا اداره شما را برطرف کند. سادگی استفاده از آن و در عین حال قدرت و کیفیت دستگاه کپی رنگی Konica Minolta Bizhub C258 شما را مجذوب کارایی خود می کند. دستگاه کپی رنگی Konica Minolta Bizhub C258 قابلیت های بسیاری دارد که به آن خواهیم پرداخت. یکی از این قابلیت ها و ویژگی های شاخص این دستگاه فتوکپی رنگی صفحه نمایش 9 اینچی لمسی آن است که عملکردی شبیه به گوشی های هوشمند امروزی را دارد که برای کاربر امکان استفاده بهتر و ساده تر را فراهم می کند. (درایور دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub c258)

حافظه داخلی دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C258 معادل دو گیگابایت فضا است که می تواند به سرعت پردازش و در نهایت سرعت عملکرد Bizhub C258 کمک کند. سرعت چاپ و کپی این دستگاه کپی رنگی 25 کاغذ در دقیقه برای سایز A4 بوده که سرعت نسبتا مناسبی برای این دستگاه کپی رنگی می باشد، البته این تعداد کپی در سایز کاغذ A3 کمتر است و به تعداد 15 کپی در دقیقه می رسد. سرعت اسکن این دستگاه در مقابل عملکرد متوسط آن در  کپی بسیار متفاوت است و شما را قطعا شگفت زده خواهد کرد.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C258 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن