درایور دستگاه کپی توشیبا مدل e-studio 506

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
Toshiba_EStudio-506-min

دانلود درایور دستگاه کپی Toshiba مدل e-studio 506

توشیبا شرکتی 80 ساله و ژاپنی است که سال ها است برای مصرف کنندگان ایران و جهانی خود به نمادی از کیفیت و کارایی است. شرکت توشیبا در سال 1939 و با ادغام شرکت های تاناکا سیزو – شا و توکیو دَنکی که هر دو در سال 1890 تاسیس کرده بودند، پا به عرصه­ی جهانی نهاد. توشیبا با سود خالص سالیانه­ی نزدیک به 500 میلیارد یِن، سهامی معتبر در بورس های جهانی توکیو، لندن و معتبرترین اتاق های بورس آمریکا دارد. (درایور دستگاه کپی توشیبا e-studio 506)

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 506 / 507 بهترین گزینه برای دفاتر فنی، سازمان ها، ادارات و مدارس است. شاید به طور خلاصه می توان گفت دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 506 / 507 ، بهترین گزینه برای هر کسب و کار و فعالیتی است که مستند سازی اوراق و تهیه نسخه کپی از آنها، بخش اصلی فعالیت روزانه شان می باشد. دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 506 / 507 بسیار سریع و با کیفیت کار می کند و در عین حال مقاومت و طول عمری مثال زدنی دارد. در عین قدرت بالا در اسکن،کپی و پرینت مستندات، دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 506 / 507 مصرف انرژی بسیار پایینی داشته و انواع حالت های کاهش مصرف انرژی موجب شده است تا خیال شما از مصرف برق این دستگاه نیز راحت باشد.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی توشیبا e-studio 506 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن