درایور دستگاه کپی توشیبا مدل e-studio 457

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
Toshiba_EStudio-457-min

دانلود درایور دستگاه کپی Toshiba مدل e-studio 457

اکثر دستگاه های کپی توشیبا پیشرفته و گران قیمت هستند. اما خوب کارایی و قابلیت های پیشرفته ای دارند. Toshiba ES 457 تقریبا از مدل های متوسط توشیبا می باشد. که علارغم پیشرفته بودن قیمت متوسطی دارد.  یعنی قیمت آن نصف قیمت دستگاه کپی پیشرفته Toshiba E Studio 306LP است. این دستگاه مصرف تونر و انرژی بسیار پایینی دارد. و متناسب با محیط زیست ساخته شده. کمپانی توشیبا بر روی کپی e-STUDIO 457 یک صفحه نمایش 4 اینچی در نظر گرفته تا کاربران بتوانند عملیات چهارگانه را به راحتی اجرا نمایند. این چاپگر قدرتمند و قادر است 45 برگ در دقیقه کپی و چاپ نماید. (درایور دستگاه کپی توشیبا 457 e-studio)

رزولوشن این دستگاه کپی 2400x600dpi است که برای چاپ متن و تصاویرسیاه سفید عملکردی عالی ‌دارد. این محصول قادر است متن و تصویر را تا 400 درصد بزرگنمایی کند. ‌دستگاه‌های کپی به ‌دلیل ابعاد بزرگ‌ و کارایی مناسب شان، یک مجموعه امکانات خاص هم دارند. از جمله‌ی این امکانات می ‌توان به وجود حافظه‌ی جانبی و هارد دیسک در آن‌ها اشاره ‌کرد. دستگاه کپی 457 es ‌ به 2 گیگابایت حافظه‌ی جانبی مجهز است و در کنار آن یک هارددیسک 320 گیگابایتی هم برای ذخیره‌ی محتوا تدارک دیده شده است.از لحاظ امنیتی این دستگاه با  پشتیبانی از تکنولوژی به کار رفته شده (wipe) وایپ در هارد های توشیبا باعث حفظ امنیت شما گردد.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی توشیبا e-studio 457 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن