درایور دستگاه کپی توشیبا مدل e-studio 2505

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
Toshiba_EStudio-2505-min

دانلود درایور دستگاه کپی Toshiba مدل e-studio 2505

دستگاه کپی مدل e – STUDIO 2505، محصول شرکت «TOSHIBA» بوده و قابلیت کپی، پرینت و اسکن را دارد. دستگاه کپی توشیبا مدل 2505 دارای کیفیت و سرعت کپی مناسبی بوده و آن را می توان در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و فروشگاه ها استفاده کرد.  دستگاه کپی توشیبا مدل e – STUDIO 2505، محصولی مناسب و با کیفیت برای انجام امور کپی، پرینت، اسکن می باشد. این دستگاه، مناسب برای استفاده در مراکز اداری، فروشگاهی و سازمان‌ها بوده و بوسیله این دستگاه کپی سایز A4، نیازهای مختلف مراکز کاری با ارائه تصاویر با کیفیت و قابلیت‌های امنیتی پیشرفته برآورده خواهد شد. (درایور دستگاه کپی توشیبا e-studio 2505)

دستگاه کپی سیاه و سفید مدل توشیبا e-STUDIO 2505 از سری کپی‌های رومیزی شرکت «TOSHIBA» است و دارای سرعت کپی 25 صفحه در دقیقه بوده که با این سرعت، می تواند جزو دستگاه کپی‌های سرعت بالا محسوب شود. این دستگاه از رزولوشن کپی 600*2400 dpi بهره‌مند بوده و اسکنر رنگی آن از کیفیت اسکن 600 dpi و سرعت اسکن 20 صفحه در دقیقه برخوردار است. سرعت چاپ در این دستگاه برابر با 25 صفحه در دقیقه بوده و کیفیت چاپ آن 600*2400 dpi است. این دستگاه قابلیت پرینت در سایز کاغذ A4,A5,A3 را دارد. دستگاه مذکور از ظرفیت سینی 250 برگ و تعداد کپی متوالی 1 تا 999 برگ برخوردار است.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2505 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن