درایور دستگاه کپی توشیبا مدل e-studio 456

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
Toshiba_EStudio-456-min

دانلود درایور دستگاه کپی Toshiba مدل e-studio 456

دستگاه کپی توشیبا e-Studio 456 کنسول سیاه –سفید است که همانند دیگر محصولات کپی توشیبا با اقبال خوبی از طرف کاربران آن روبرو شده و توانسته جایگاه مناسبی در بازار جهانی پیدا کند. این دستگاه پذیرش کاغذ های A3, A4, A5, A6, B4 را دارا است و همچنین باید بدانید که اولین کپی را در ۳۰ ثانیه به شما ارائه می کند. سرعت کپی این دستگاه توشیبا ۴۵برگ در دقیقه است. به طور کلی باید بگوییم که این دستگاه از امکانات و قابلیتهای مناسبی برخوردار است. (درایور دستگاه کپی توشیبا e-studio 456)

Toshiba e-studio 456 نه تنها یک دستگاه فتوکپی بلکه باید آن را یک چاپگر  4 کاره با قابلیت ( پرینت، اسکن، فکس، کپی ) قلمداد کرد. این دستگاه کپی توشیبا را می توان هم از طریق شبکه و بلوتوث و هم از طریق کابل USB به سیستم متصل کرد. مصرف این دستگاه بسیار پایین و بهینه است. با هر بار شارژ کردن کارتریج آن می توان تا 36.600 برگ چاپ کرد. و دارای حافظه 1 ترابایتی برای ذخیره سازی اسناد و فایل های چاپی هست. از دیگر قابلیت های پیشرفته این دستگاه به فینیشر مدل تازن و منگنه و سوراخ کن است. دستگاه کپی دست دوم توشیبا 456 برای مدارس، ادارات دولتی، چاپخانه های و سایر مشاغل گزینه ایده آلی می باشد. چرا که هم دارای سرعت عالی و هم توان چاپ بالاست.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی توشیبا e-studio 456 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن