درایور پرینتر برادر مدل HL-2130

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر برادر HL-2130 Laser

دانلود درایور پرینتر Brother مدل HL-2130

پرینتر برادر Brother 2130  یک چاپگر لیزری تک کاره و تک رنگ با ویژگی های ، سرعت بالا در حدود چاپ 20 برگ در دقیقه ، کیفیت بالا در چاپ های ارائه شده ، سینی کاغذ با ظرفیت 250 برگ ، طراحی مناسب برای صرفه جویی در فضا ، تعویض تونر کارتریج ها به راحتی را نام برد . پرینتر برادر 2130 پرینتری جمع و جور لیزری سیاه و سفید و مناسب برای مصرف چه در منزل و چه در محل کار می باشد. چاپ لیزری سریع- شما قادر هستید تا به بهبود و افزایش بهره وری در انجام کارهایتان با سرعت بالای پرینتر Brother 2130  که چیزی در حدود چاپ 20 برگ در دقیقه می باشد کمک کنید. (درایور پرینتر برادر HL-2130)

اندازه جمع و جور- پرینتر برادر Brother 2130 با اندازه جمع و جور خود در حدود 1200*4200 نقطه در اینچ اسنادی با کیفیت و کاملا حرفه ای به همراه وضوح و گرافیک بالا ارائه می دهد . پرینتر Brother 2130 دارای درام و کارتریج های جداگانه می باشد . درام های این پرینتر دوام طولانی داشته و مگنت آن مادام العمر می باشد این موارد باعث شده تا هزینه مواد مصرفی این پرینتر کاملا پایین باشد . اگر شما به دنبال پرینتری هستید که سرعت و کیفیت، طراحی و قیمت مناسب داشته باشد پرینتر Brother 2130 انتخاب مناسب برای شماست.


برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر برادر HL-2130 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن