درایور پرینتر برادر مدل DCP-7055

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر برادر مدل DCP-7055

دانلود درایور پرینتر Brother مدل DCP-7055

پرینتر  سه کاره لیزری برادر Brother 7055 بسیار ارزشمند در برابر قیمت می باشد. به صورت کلی ویژگی های این دستگاه می توان به سرعت فتوکپی بالا ، کیفیت خوب اسکن ، کیفیت خوب و فوق العاده در چاپ متون اشاره کرد. به بهبود و افزایش بهره وری در انجام کارهایتان با پرینتر Brother 7055 که دارای سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه می باشد بپردازید. شما می توانید دستگاه خود را توسط یک رابط USB پر سرعت به کامپیوتر خود وصل نمایید و به سرعت به انجام کارهایتان بپردازید.چاپگر Brother 7055 با ویژگی های انعطاف پذیر و امکان تنظیم سینی کاغذ با ظرفیت 250 برگ به شما امکان چاپ اسناد گوناگون را می دهد. (درایور پرینتر برادر DCP-7055)

پرینتر برادر 7055 با رزولوشن 600*2400 نقطه در اینچ می تواند اسناد را با کیفیت و وضوح بالا به شما ارائه دهد. پرینتر برادر 7055 با دارا بودن یک سیستم چاپ حرفه ای و استفاده از بهترین مواد به شما این اطمینان را می دهد که از اختلالات و مشکلات برای کاغذها خبری نیست.  این پرینتر با توجه به امکاناتی که دارد عمدتا برای شرکت های کوچک طراحی شده است و به نظر می رسد که برای استفاده خانگی قیمت نسبتا بالایی دارد.

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر برادر DCP-7055 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن