درایور پرینتر برادر مدل HL-L5000D

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور پرینتر برادر HL-L5000D

دانلود درایور پرینتر Brother مدل HL-L5000D

پرینتر «برادر» (Brother)  مدل « HL-L5000D» با فناوری چاپ لیزری و تک‌رنگ، برای مصارف اداری مناسب است. سینی کاغذ این پرینتر تا 250 برگ ظرفیت دارد. پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد مناسب هستند و در کنار کیفیت عالی چاپ متون، سرعت خوبی هم دارند. سرعت چاپ تک‌رو در این پرینتر 42 برگ و برای دو رو 20 برگ در دقیقه است.. این پرینتر می‌تواند در اماکن اداری کوچک برای چاپ سریع و باکیفیت اسناد بکار گرفته شود. HL-L5000D از قابلیت چاپ دورو پشتیبانی می‌کند اما از سوی دیگر فاقد تنوع اتصالاتی است. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

خروجی اولین چاپ آن در کمتر از 7.2 ثانیه است و با در نظر گرفتن رزولوشن چاپ 1200×1200 dpi می‌توان گفت، این پرینتر لیزری تک‌کاره یک همه‌فن‌حریف با سرعت زیاد است. جدا از عملکرد مناسب، اگر محل کارتان فضای زیادی ندارد، این پرینتر با ابعاد 373x388x255 میلی‌متری و وزن 11.1 کیلوگرمی که قابل‌حمل و جابجایی است، می‌تواند گزینه خوبی باشد. اتصال این پرینتر به کامپیوتر و لپ‌تاپ به‌وسیله درگاه Hi-speed USB 2.0 صورت می‌گیرد.

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر برادر HL-L5000D شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن