درایور فتوکپی شارپ مدل MX-B200

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
دستگاه کپی شارپ MX-B200

دانلود درایور دستگاه کپی Sharp مدل MX-B200

دستگاه کپی Sharp MX-B200، یک دستگاه سه کاره با کیفیت بسیار عالی و پر قدرت که استفاده در دفاتر و ادارات کوچک و همچنین استفاده در خانه بسیار مناسب است. این دستگاه کپی سه کاره میتواند عمل کپی و اسکن و پرینت را به راحتی برای شما انجام دهد. این مدل نیز مانند مدل AL-2041 شارپ، قابلیت “یک اسکن، چند کپی” SOPM را دارد. این دستگاه کپی بسیار ارزان قیمت و به صرفه می باشد و هزینه مواد مصرفی آن بسیار پایین می باشد. این دستگاه کپی سه کاره قابلیت چاپ و پرینت بر روی کاغذ سایز A6, A5, A4 را دارد.

دستگاه کپی یا فتوکپی، دستگاهی است که محتویات تصویری یا نوشتاری یک کاغذ یا مدرک را تکثیر کرده و تحوبل می دهد. این تکثیر باید سریع و ارزان انجام شود. البته پرینتر (چاپگر) می تواند عمل تکثیر کاغذ را انجام دهد ولی سرعت پایین و هزینه شارژ آن از معایب آن است که کاربران را به سمت دستگاه کپی می برد. اکثر دستگاه های کپی امروزی از روش الکتروفتوگرافی استفاده می‌کنند. سنسورهای حساس به نور محتویات مدرک اصلی را دیده و بر اساس آن، پودر مخصوص یا تونر را روی کاغذ خام قرار داده و سپس توسط حرارت و فشار، چاپ می شوند.

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی شارپ MX-B200 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن